Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Suba Elite Vadodara





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 48 €
taxes i impostos inclosos
16 d’oct. - 17 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual executiva, no fumadors

Habitació individual executiva, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, no fumadors

Habitació prèmium, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Fatehgunj Road, Next to Parsi Agiari, Fatehgunj, Vadodara, Gujarat, 390002
Sobre aquest allotjament
Hotel Suba Elite Vadodara
Allotjaments similars

Four Points by Sheraton Vadodara
Four Points by Sheraton Vadodara
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 108 opinions
Preu actual: 40 €
taxes i impostos inclosos
4 d’oct. - 5 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500 INR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Suba Elite Vadodara
Hotel Suba Elite
Suba Elite Vadodara
Suba Elite
Hotel Suba Elite
Suba Elite Vadodara Vadodara
Hotel Suba Elite Vadodara Hotel
Hotel Suba Elite Vadodara Vadodara
Hotel Suba Elite Vadodara Hotel Vadodara
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Suba Elite Vadodara
Opinions
7,4
Bo
7,6/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
bipin
Viatge en família
19 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
bipin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cornell, Richmond
15 de febr. de 2025
Cornell
Estada de 7 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Milan
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Milan
Estada de 11 nits (des. 2024)
8/10, Bo
BHATIA JAYANT
25 de des. de 2023
BHATIA JAYANT
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Mohammed Yusuf
13 de nov. de 2023
Mohammed Yusuf
Estada de 2 nits (nov. 2023)
2/10, Horrible
Robin
20 de des. de 2022
Robin
8/10, Bo
Amrish
Viatge en família
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amrish
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Shailvi
22 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shailvi
Estada de 8 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Radhakrishnan
12 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent stay
Radhakrishnan
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
TEJAS
16 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
TEJAS
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
M S, pune
9 de set. de 2018
Business hotel
M S
Estada d’1 nit (ag. 2018)
2/10, Horrible
Faizan
20 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The worse experience of my life.
Faizan
8/10, Bo
Viatger verificat
2 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de des. de 2016
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
26 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Kurre
5 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kurre
8/10, Bo
Kim, Copenhagen
25 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for money
Kim
10/10, Excel ·lent
Divya Karan, New Delhi
23 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
perfect hotel and light on pockets
Divya Karan
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
김기영, 창원
7 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació