Hotel Teremok Moskovskiy
Hotel a Tver amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Teremok Moskovskiy





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals prèmium

Habitació doble o amb dos llits individuals prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Moskovskaya, 108, Tver, 170100
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: entre 120 i 400 RUB per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 500 RUB per animal de companyia per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 500.0 RUB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Ciutadans russos: els clients majors de 14 anys han de presentar un passaport nacional vàlid durant el registre d'entrada (no s'accepta el passaport internacional rus ni el permís de conduir). Si a la reserva consten menors de 14 anys de nacionalitat russa, cal presentar el certificat de naixement corresponent. Si un tutor legal o un familiar (és a dir, una persona que no és cap dels progenitors) de nacionalitat russa viatja a Rússia amb un menor de 14 anys, també cal que presenti documentació que certifiqui que té l'autorització corresponent per viatjar amb el menor durant el registre d'entrada. Ciutadans estrangers: els adults i menors han de presentar un passaport vàlid, el visat i la targeta migratòria durant el registre d'entrada.
Els àpats establerts se serveixen únicament a l'habitació (no hi ha restaurant ni menú)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Teremok Moskovskiy Tver
Teremok Moskovskiy Tver
Teremok Moskovskiy
Hotel Teremok Moskovskiy Tver
Hotel Teremok Moskovskiy Hotel
Hotel Teremok Moskovskiy Hotel Tver
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Teremok Moskovskiy
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
25 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
DARYA
Viatge en família
18 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good place to stay
DARYA
Estada de 2 nits (març 2021)
8/10, Bo
Anton
16 d’ag. de 2021
Anton
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Sergey
Viatge en família
1 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergey
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
olga
Viatge en grup
21 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
olga
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Sergey
Viatge en família
23 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergey
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
ilia
6 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ilia
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Oxana
Viatge en família
12 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
лучше не завтракать
Oxana
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
ELENA
18 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ELENA
Estada d’1 nit (jul. 2020)
2/10, Horrible
Svetlana
Viatge en família
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Svetlana
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Shige, Ashikaga city
Viatge en parella
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shige
Estada de 5 nits (des. 2019)
8/10, Bo
aleksandr
Viatge en grup
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
aleksandr
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Thomas M
29 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice small hotel. ENGLISH speaking hotel staff.
Thomas M
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
ROMAN
19 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Качественный отель
ROMAN
Estada de 2 nits (març 2018)