Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Taj Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació sènior

Habitació sènior
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació sènior

Habitació sènior
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Antônio Trajano, 1313, Lapa, Tres Lagoas, MS, 79601-001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Vila Romana Park Hotel
Vila Romana Park Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 65 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa de servei: 10 %
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 75 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 75 BRL per animal de companyia, per nit més un càrrec únic de 75 BRL per la neteja al final de l'estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 70.0 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Taj Hotel Tres Lagoas
Taj Tres Lagoas
Taj Hotel Hotel
Taj Hotel Tres Lagoas
Taj Hotel Hotel Tres Lagoas
Preguntes freqüents
Opinions: Taj Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 d’abr. de 2025
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
EDINALDO
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EDINALDO
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edinaldo
3 d’abr. de 2025
Edinaldo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eulinda Kelen
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eulinda Kelen
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Esdras Luiz
Viatge de negocis
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Esdras Luiz
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo Ricardo
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Final de semana no TAJ
Paulo Ricardo
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
Viatge en família
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hospedaria. Nota 10.




Rodrigo
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Fernanda
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernanda
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
rogerio
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rogerio
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Maisa
7 de des. de 2024
Maisa
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
LUCIANO
Viatge en família
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUCIANO
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Edinaldo
2 de nov. de 2024
Edinaldo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Johan
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Romualdo
7 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Romualdo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Leonardo
Viatge de negocis
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leonardo
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Kety
Viatge de negocis
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kety
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Gabriel Henrique
Viatge de negocis
4 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel Henrique
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Bianka Karina
Viatge de negocis
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bianka Karina
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Rodrigo
Viatge de negocis
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
bom hotel, mas precisa de um gerente que cuide
Rodrigo
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Olavo
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olavo
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Reginaldo
Viatge de negocis
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reginaldo
Estada de 2 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Energia
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Fernando
Viatge de negocis
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada d’1 nit (maig 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets