Ginka
Ryokan amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Parc Nacional de Sanin Kaigan
Galeria de fotos de l’allotjament Ginka





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: 2nd floor Japanese-Western style room

2nd floor Japanese-Western style room
Carregar totes les fotos de: 1st floor Japanese style room

1st floor Japanese style room
Carregar totes les fotos de: Japanese-Style Double Room 1st Floor

Japanese-Style Double Room 1st Floor
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1177, Oshima, Toyooka, Hyogo, 669-6123
Sobre aquest allotjament
Ginka
Allotjaments similars

Sumihei Bettei Tokitotoki
Sumihei Bettei Tokitotoki
- Spa
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bar
9.6 de 10, Excepcional, 79 opinions
Preu actual: 450 €
5 de gen. - 6 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que es cobri un càrrec per als banys. Aquest càrrec s'aplica als allotjaments que tenen aigües termals i té un cost d'entre 150 i 500 JPY per persona i nit, d'acord amb la normativa local. També es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés a les aigües termals o accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 12 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Ginka Inn Toyooka
Ginka Inn
Ginka Toyooka
Ginka Ryokan
Ginka Toyooka
Ginka Ryokan Toyooka
Preguntes freqüents
Opinions: Ginka
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ahmed
12 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ahmed
10/10, Excel·lent
HENGHUAT
Viatge en família amb nens petits
5 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HENGHUAT
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Wayne
29 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wayne
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
kerri
27 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
kerri
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
MITSUAKI
Viatge en família
14 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MITSUAKI
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
Viatge en parella
24 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
TSUTOMU
Viatge en família
16 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TSUTOMU
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Chutitorn
Viatge en parella
26 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chutitorn
10/10, Excel·lent
yudai
Viatge en parella
17 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yudai
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
HAGINO
16 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HAGINO
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
MICHIKO
14 d’oct. de 2022
MICHIKO
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
takumi
8 de jul. de 2022
takumi
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
TADAYOSHI
27 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TADAYOSHI
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
MICHIKO
Viatge en grup
15 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MICHIKO
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Junko
14 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Junko
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
KYOKO
Viatge en família
22 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KYOKO
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
xiaofeng
Viatge en família
5 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
xiaofeng
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Alexander
31 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overall very good, but overpriced
Alexander
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Candy
19 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Double Happiness
Candy
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Jana
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful experience.
Jana
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Stefan
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
sandy, Vancouver Island, Canada
7 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sandy
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Kwong Yu
4 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
超贊的温泉洒店
Kwong Yu
Estada de 2 nits (oct. 2018)








