Aston Inn Tasikmalaya
Hotel a Tasikmalaya amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aston Inn Tasikmalaya





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 31 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit doble o 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 1 llit doble o 2 llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitori independent
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. RE Martadinata No 214, Tasikmalaya, West Java, 46133
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Santika Tasikmalaya
Hotel Santika Tasikmalaya
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 27 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 120000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 75000 IDR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 300000.0 IDR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-17:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
favehotel Tasikmalaya Hotel
favehotel Tasikmalaya
ASTON Inn Tasikmalaya Hotel
ASTON Inn Tasikmalaya Tasikmalaya
ASTON Inn Tasikmalaya Hotel Tasikmalaya
Preguntes freqüents
Opinions: Aston Inn Tasikmalaya
Opinions
9,2
Fantàstic
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de gen. de 2025
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Meiliani
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Meiliani
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en parella
10 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 5 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Lukas
13 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lukas
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Dadang
1 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay
Dadang
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Elkana
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elkana
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Hans
8 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
New addition to the Fave hotel chain
Hans
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
ANDY
17 de març de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ANDY
Estada d’1 nit (març 2018)