Rajthani Hotel
Hotel a Surat Thani amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rajthani Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 16 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 dormitoris

Habitació estàndard, 2 dormitoris
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

293/96 Taladmai Road, Tambol Talat, A. Muang, Surat Thani, 84000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Evergreen Suite Hotel
Evergreen Suite Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.0 de 10, Fantàstic, 132 opinions
Preu actual: 20 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 100.00 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 200 THB.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 200 THB.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 0845559005137
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Rajthani Hotel Surat Thani
Rajthani Surat Thani
Rajthani Hotel Hotel
Rajthani Hotel Surat Thani
Rajthani Hotel Hotel Surat Thani
Preguntes freqüents
Opinions: Rajthani Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Jose Alberto
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Alberto
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Emily, Britannia beach
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stephanie
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephanie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Patrick
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
jane
Viatge en grup
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jane
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nikolay, Budapest
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikolay
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Rudolf
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rudolf
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel, well priced
Peter
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Miles
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miles
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
William, Hemel Hempstead
Viatge en grup
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
François
5 de gen. de 2025
François
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeff
20 de des. de 2024
Jeff
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Juan
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Riana
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Riana
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Martina
Viatge en parella
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martina
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Brandon
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brandon
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Silvio Javier
Viatge en família
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Silvio Javier
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Hege
Viatge en família
2 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hege
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Mirjam
9 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Preis-Leistungsverhältnis
Mirjam
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Floriane
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Floriane
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Rolandas
28 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rolandas
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Sari
22 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice hotel
Sari
Estada d’1 nit (gen. 2024)