Grand Promenade Suite - Tale Of The Sea
Bed and breakfast a Split, molt a prop de Riva de Split
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Promenade Suite - Tale Of The Sea





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Bloc d'apartaments Grand

Bloc d'apartaments Grand
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Dormitoris
2 banys
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6 Obala Hrvatskog narodnog preporoda, Split, Splitsko-dalmatinska županija, 21000
Sobre aquest allotjament
Grand Promenade Suite - Tale Of The Sea
Allotjaments similars

Riva Luxury Suites
Riva Luxury Suites
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
10.0 de 10, Excepcional, 193 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de octubre al 31 de març, 1.86 EUR per persona i per nit per als adults; 0.93 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- Taxa municipal: del 1 de abril al 30 de setembre, 2.65 EUR per persona i per nit per als adults; 1.33 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- Càrrec pel servei de neteja: 50 EUR per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 EUR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament est à gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Grand Promenade Suite - Tale Of The Sea Split
Grand Promenade Suite - Tale Of The Sea Bed & breakfast
Grand Promenade Suite - Tale Of The Sea Bed & breakfast Split
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Promenade Suite - Tale Of The Sea
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Rochelle, Colorado Springs
Viatge en parella
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rochelle
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Helene
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nydelig leilighet med panoramautsikt

Helene
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hilde
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Hilde
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kelly
Viatge en família
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kelly
Estada de 9 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Warren
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Warren
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge en parella
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Emanuel
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emanuel
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Bevyn
Viatge en parella
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bevyn
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Shawna
Viatge en parella
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shawna
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Richard James Trenchard, London
Viatge en parella
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard James Trenchard
Estada de 8 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
16 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Property
Mark
Estada de 6 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Marius Paul
29 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
E xceptional




Marius Paul
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Marilyn, boston
Viatge en parella, Viatge en família
25 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marilyn
Estada de 4 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Adam
Viatge en parella
21 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 4 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Domenica
Viatge en parella
4 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Domenica
10/10, Excel·lent
Matthias
Viatge en parella
1 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthias
Estada de 9 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Daniel
21 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best location, excellent customer service
Daniel
Estada de 3 nits (juny 2023)








