Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Start





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bedrichov 17, Spindleruv Mlyn, 543 51
Sobre aquest allotjament
Hotel Start
Allotjaments similars

Hotel Martin
Hotel Martin
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 2 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 1000 CZK per adult.
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 500 CZK per nen (2-10 anys)
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 1600 CZK per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 800 CZK per nen (2-10 anys)
- Taxa municipal: 40.00 CZK per persona i per nit, fins a 60 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 400 CZK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Start Spindleruv Mlyn
Start Spindleruv Mlyn
Hotel Start Hotel
Hotel Start Spindleruv Mlyn
Hotel Start Hotel Spindleruv Mlyn
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Start
8,6
Excel·lent
8,6
Neteja
8,8
Ubicació
8,2
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Jorn
Viatge en família
5 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heerlijke plek voor een rustige familie ski vakant
Jorn
Estada de 7 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Mette
Viatge en família
5 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mad
Mette
Estada de 7 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Tobias
Viatge en família
7 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tobias
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Nicole
7 de juny de 2022
Nicole
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Thomas
Viatge en parella
23 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 6 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Katharina
Viatge en parella
7 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katharina
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Holger
8 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Holger
Estada de 5 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Andreas
Viatge en grup
3 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Susan
Viatge en família
2 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susan
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Rolf
20 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rolf
Estada de 3 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
14 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en grup
12 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sehr bequemes Hotel in Top-Lage
Richard
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Jiri
Viatge en família
23 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jiri
Estada de 3 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Kai
19 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kai
Estada de 4 nits (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
17 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis!
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2020)