Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nippondaira Hotel





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars

Spa
Pevonia Botanica té sales de tractaments per a parelles. L'spa de de l'hotel ofereix massatges amb pedres calentes i tractaments de bellesa com ara exfoliacions corporals.


Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, fumadors

Habitació estàndard, fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals tradicional, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals tradicional, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Nippondaira Twin Room)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Nippondaira Twin Room)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, fumadors

Habitació amb dos llits individuals, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1500-2 Mabase, Shimizu Ward, Shizuoka, Shizuoka-ken, 424-0875
Sobre aquest allotjament
Nippondaira Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 3600 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Nippondaira Hotel Shizuoka
Nippondaira Hotel
Nippondaira Shizuoka
Nippondaira
Nippondaira Hotel Hotel
Nippondaira Hotel Shizuoka
Nippondaira Hotel Hotel Shizuoka
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Nippondaira Hotel
9,6
Magnífic
9,8
Neteja
8,2
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 de jul. de 2022
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
TAMAYO
Viatge en grup
2 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAMAYO
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Kiyone
Viatge en grup
11 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kiyone
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Dai
Viatge en família
30 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dai
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
SATOMI
Viatge en grup
16 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SATOMI
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
KUMIKO
Viatge en grup
16 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KUMIKO
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
RIEKO
Viatge en família
27 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RIEKO
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Jihyeok
20 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jihyeok
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
さすがのレベル

Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
6 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
富士山と海の素晴らしい景色を堪能して過ごす非日常。

Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
富士山が見える素晴らしいロケーション




Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
YOKO
Viatge en grup
14 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOKO
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Nobuaki
Viatge en família
10 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
富士山
Nobuaki
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
30 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Rie
Viatge en parella
30 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rie
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Eri
Viatge en grup
30 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
目の前に富士山!




Eri
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
23 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
hideaki
19 de set. de 2021
hideaki
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
SHUZO
Viatge en família
22 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
大変気持ちのいい時間を頂きました。
SHUZO
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
14 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)