Radisson Blu Hotel Shanghai Hong Quan
Hotel de luxe amb 5 restaurants i bars
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Blu Hotel Shanghai Hong Quan





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (31sqm)

Habitació superior (31sqm)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (50sqm)

Suite júnior (50sqm)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial (Additional Features)

Habitació empresarial (Additional Features)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (32sqm)

Habitació Deluxe (32sqm)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
També et pot agradar

Hilton Shanghai City Center
Jing'an
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 58 opinions
Preu actual: 137 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

210 Tao Pu Road, Shanghai, Shanghai, 200333
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Golden Tulip New Asia Hotel, The Bund Shanghai
Golden Tulip New Asia Hotel, The Bund Shanghai
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 263 opinions
Preu actual: 131 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 135.70 CNY per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 260.0 CNY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Radisson Blu Hotel Shanghai Hong Quan
Radisson Blu Shanghai Hong Quan
Radisson Hotel Shanghai Hong Quan
Radisson Shanghai Hong Quan
Radisson Blu Hotel Hong Quan
Radisson Blu Hong Quan
Radisson Blu Hotel Shanghai Hong Quan Hotel
Radisson Blu Hotel Shanghai Hong Quan Shanghai
Radisson Blu Hotel Shanghai Hong Quan Hotel Shanghai
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson Blu Hotel Shanghai Hong Quan
Opinions
7,4
Bo
7,8/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
6 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Comoditats
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Giuseppe
Viatge de negocis
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuseppe
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
1 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
前台服務態度不佳 硬體老舊 但整潔度還可以
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
冷氣很不涼
Viatger verificat
Estada de 7 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
CHONG
19 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHONG
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja
駅から近いですが
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
22 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
21 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (abr. 2019)
4/10, Deficient
Dale
17 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Average, but staff speak hardly no English !!!
Dale
Estada de 4 nits (abr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
25 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
2 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Won't book a Radisson again
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
WEI LI
1 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WEI LI
Estada de 5 nits (nov. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
29 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
自分の好みではない。
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Sharon
27 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sharon
Estada de 13 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
駅に近いが・・・
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Is it a Radisson?
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Lorenzo
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VEry GOOD and PROFESSIONAL STAFF
Lorenzo
Estada de 3 nits (oct. 2018)
4/10, Deficient
VIRAJ
25 de set. de 2018
VIRAJ
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de set. de 2018
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Hotel for business
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
François
10 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien. Je conseille sans hésiter.
François
Estada d’1 nit (jul. 2018)
4/10, Deficient
レイクムーン
7 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
レイクムーン
Estada d’1 nit (ag. 2018)
4/10, Deficient
Jenny, Sydney
2 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quite old hotel
Jenny
Estada d’1 nit (jul. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels