lyf by Ascott Hongqiao Shanghai NECC
Hotel d'estil art-déco a Xangai amb aparcament gratuït i connexió amb el centre de convencions 
Galeria de fotos de l’allotjament lyf by Ascott Hongqiao Shanghai NECC





Opinions
8,4 sobre 10, 
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 35 €
taxes i impostos inclosos
1 de nov. - 2 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació (Up and Down)

Habitació (Up and Down)
El més destacat
Amb aïllament acústic 
Decoració individual 
Aire condicionat 
Taula de menjador 
Televisor LCD 
Any de renovació: 2022
Cortines opaques 
Bany privat 
Carregar totes les fotos de: Habitació (One of a Kind)

Habitació (One of a Kind)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic 
Decoració individual 
Aire condicionat 
Taula de menjador 
Televisor LCD 
Any de renovació: 2022
Cortines opaques 
Bany privat 
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort (Two of a Kind)

Habitació Comfort (Two of a Kind)
El més destacat
Menjador independent 
Amb aïllament acústic 
Decoració individual 
Aire condicionat 
Cuina 
Mininevera 
Taula de menjador 
Televisor LCD 
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort (All Together)

Habitació Comfort (All Together)
El més destacat
Menjador independent 
Amb aïllament acústic 
Decoració individual 
Aire condicionat 
Cuina 
Frigorífic complet/congelador 
Taula de menjador 
Televisor LCD 
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.9 Lane 168 Xumin Road, Qingpu District, Shanghai, 000000
Sobre aquest allotjament
lyf by Ascott Hongqiao Shanghai NECC
Allotjaments similars

Hilton Garden Inn Shanghai Hongqiao NECC
Hilton Garden Inn Shanghai Hongqiao NECC
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 234 opinions
Preu actual: 36 €
taxes i impostos inclosos
1 de nov. - 2 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 138 CNY per adult i 138 CNY per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 800 CNY per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu. 
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada. 
Es poden fer transaccions sense efectiu. 
S'accepten estades a llarg termini 
Aquest allotjament utilitza energia solar. 
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions 
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Ascott Cares (Ascott Limited). 
Si cancel ·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall 
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe 
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
LYF Hongqiao Shanghai
lyf by Ascott Hongqiao Shanghai NECC Hotel
lyf by Ascott Hongqiao Shanghai NECC Shanghai
lyf by Ascott Hongqiao Shanghai NECC Hotel Shanghai
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: lyf by Ascott Hongqiao Shanghai NECC
8,4
Molt bo
9,2
Neteja
8,0
Comoditats
9,0
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
23 de jul. de 2025
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
LI CHUN
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LI CHUN
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shigeru
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Modern and clean. Just there aren't much around.
Shigeru
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Weiguang
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Weiguang
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Heru, Upland
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heru
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kyung Chul
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyung Chul
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Selcuk
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Selcuk
Estada de 6 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
TAEYONG
Viatge en família
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
무난합니다.
TAEYONG
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Yukihiro
22 de des. de 2024
Yukihiro
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
가성비는 좋으나 방음이 너무 안돼요
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Ming
15 de des. de 2024
Ming
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nadeem
22 d’oct. de 2024
Nadeem
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Gary
Viatge en parella
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Nayanbhai
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nayanbhai
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
YONG WOON
Viatge de negocis
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
다음에 또 가겠습니다.
YONG WOON
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Kelvin
7 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kelvin
Estada de 5 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Susanne
25 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susanne
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Yukihiro
27 de gen. de 2024
Yukihiro
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Yukihiro
26 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yukihiro
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Ka Chit
4 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ka Chit
Estada de 3 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Tat Wing
2 d’ag. de 2023
Tat Wing
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
31 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Sairi
Viatge de negocis
13 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sairi
Estada de 3 nits (jul. 2023)








