Jongno The Post Hotel
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Mercat de Gwangjang
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Jongno The Post Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 69 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
També et pot agradar

Hilton Garden Inn Seoul Gangnam
Seocho-gu
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 484 opinions
Preu actual: 164 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

15-1, Supyo-ro 18-gil, Jongno-gu, Seoul, Seoul, 03192
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The May Hotel
The May Hotel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
8.2 de 10, Molt bé, 212 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 30000 KRW per dia.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Jongno The Post Hotel Hotel
Jongno The Post Hotel Seoul
Jongno The Post Hotel Hotel Seoul
Preguntes freqüents
Opinions: Jongno The Post Hotel
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup, Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
kayoko
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kayoko
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge en parella
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolas
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Annalaura
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Molto carino ma poco pratico
Annalaura
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
hong soung
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
hong soung
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
bernard
Viatge en família
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
bernard
Estada de 10 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
HOYOUNG
Viatge de negocis
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HOYOUNG
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
YOSHIHIRO
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
YOSHIHIRO
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Yuna
27 d’oct. de 2024
Yuna
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria Madalena
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Madalena
Estada de 7 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
C Ruka
15 d’oct. de 2024
C Ruka
Estada de 3 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Hajime
14 d’oct. de 2024
Hajime
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
SEOYOUNG
29 de set. de 2024
SEOYOUNG
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
sunga
19 de set. de 2024
sunga
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
David
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
David
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
younghoon
24 d’ag. de 2024
younghoon
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
BISTEP
23 d’ag. de 2024
BISTEP
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Masahiko
Viatge en grup
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
いいホテルです
Masahiko
Estada de 3 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Kumiyo
Viatge en família
19 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
リピートはないホテル
Kumiyo
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
JOOHAN
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOOHAN
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Sebastien, Montreal
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sebastien
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Kwak
1 d’ag. de 2024
Kwak
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
roderick william
Viatge en parella
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
roderick william
Estada de 4 nits (març 2024)
8/10, Bo
Hiroshi
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroshi
Estada de 2 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
kwang cheol
25 de juny de 2024
kwang cheol
Estada d’1 nit (juny 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels