Hotel Highland
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 4 minuts a peu de Garosu-gil
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Highland





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
28 de des. - 29 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Banyera profunda
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Banyera profunda
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Banyera profunda
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals familiar

Habitació amb dos llits individuals familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Banyera profunda
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe

Habitació de luxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Banyera profunda
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

166, Dosan-daero, Gangnam-gu, Seoul, Seoul, 135812
Sobre aquest allotjament
Hotel Highland
Allotjaments similars

Hotel Senne
Hotel Senne
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
8.4 de 10, Molt bé, 65 opinions
Preu actual: 64 €
taxes i impostos inclosos
28 de des. - 29 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
La classe d'allotjament, proporcionada pel nostre sistema de classificació, es basa en el tipus d'allotjament, les comoditats i els serveis.
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL HIGHLAND Seoul
HIGHLAND Seoul
HOTEL HIGHLAND Hotel
HOTEL HIGHLAND Seoul
HOTEL HIGHLAND Hotel Seoul
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Highland
6,4
6,6
Neteja
8,4
Ubicació
7,0
Personal i servei
6,4
Respecte al medi ambient
6,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
6 de des. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
Yuzaburo
Viatge de negocis
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Yuzaburo
Estada de 2 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
SUNG JEA
Viatge de negocis, Viatge en grup
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
SUNG JEA
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
jackie, Palmetto
18 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
jackie
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
COLTD
Viatge de negocis
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
COLTD
Estada de 2 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Haruka, CHUUOUKU
Viatge en grup
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Haruka
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Michael
22 de jul. de 2023
Michael
Estada de 2 nits (jul. 2023)
2/10, Horrible
Brian
Viatge en parella
26 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada d’1 nit (set. 2022)
6/10, Acceptable
reiko
Viatge en grup
20 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
reiko
Estada de 2 nits (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
1 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
괜찮은 호텔.....
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Dongkyoung
Viatge de negocis
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dongkyoung
Estada d’1 nit (des. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
13 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Euijang
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Euijang
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
まさかのラブホテル
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
B.
11 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
B.
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
하이랜드 가성비 좋아요
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
2/10, Horrible
JEONGHEE
10 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JEONGHEE
Estada de 4 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 10 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
14 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
2/10, Horrible
jI HYEON
9 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
별로임
jI HYEON
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
태호
2 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
전반적으로 평이함
태호
Estada d’1 nit (març 2019)

