Ilsan Cleopatra Hotel
Hotel a la vora del llac amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ilsan Cleopatra Hotel





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double (check-in Mon-thur 3pm, Fri 6pm, Sat 9pm, Sun 6pm)

Deluxe Double (check-in Mon-thur 3pm, Fri 6pm, Sat 9pm, Sun 6pm)
Carregar totes les fotos de: Twin Suite

Twin Suite
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

34, Jangbaek-ro, Ilsandong-gu, Goyang, Gyeonggi, 410-817
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ROSENHEIM
ROSENHEIM
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
8.0 de 10, Molt bé, 43 opinions
Preu actual: 44 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec del futon: 10000 KRW per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Cleopatra Hotel Goyang
Cleopatra Goyang
Preguntes freqüents
Opinions: Ilsan Cleopatra Hotel
Opinions
6,8
6,2/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 d’abr. de 2025
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sungeun
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sungeun
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sungeun
5 de des. de 2024
Sungeun
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sungeun
5 de des. de 2024
Sungeun
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sungeun
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sungeun
Estada de 8 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Shingo, Sagamihara-shi
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shingo
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
HYOJEONG
Viatge de negocis
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HYOJEONG
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
jeongho
Viatge en família
15 d’oct. de 2024
jeongho
Estada de 4 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
YOON
10 d’oct. de 2024
YOON
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
CHANOK
Viatge de negocis
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHANOK
Estada de 2 nits (jul. 2024)
4/10, Deficient
Kkochnaeeum
2 de jul. de 2024
Kkochnaeeum
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
mudafer
10 de maig de 2024
mudafer
Estada de 3 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
대
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
대
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
JAERUN
2 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JAERUN
Estada d’1 nit (nov. 2021)
4/10, Deficient
AIRI
21 de juny de 2021
AIRI
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Yongjong
Viatge de negocis
21 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yongjong
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
eun beom
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
eun beom
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Byong yong
18 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Byong yong
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de nov. de 2019
출장시 이용
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Jaeyel
28 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaeyel
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Lloyd
Viatge en grup
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lloyd
Estada de 6 nits (set. 2019)
8/10, Bo
RS, JAPAN
Viatge de negocis
10 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RS
Estada d’1 nit (set. 2019)