Hotel Mooca São Paulo
Hotel a São Paulo amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Mooca São Paulo





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 45 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Espai de treball apte per a portàtils
Armari rober o de rebost
Aire condicionat
Assecador de cabells
Bany privat
Televisor
Espai de treball per a portàtils
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Espai de treball apte per a portàtils
Aire condicionat
Assecador de cabells
Bany privat
Televisor
Espai de treball per a portàtils
Wifi gratuïta
També et pot agradar

Hilton Garden Inn Rebouças
Pinheiros
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 669 opinions
Preu actual: 108 €
taxes i impostos inclosos
29 de nov. - 30 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Paes de Barros, 613, São Paulo, SP, 03115-020
Sobre aquest allotjament
Hotel Mooca São Paulo
Allotjaments similars

Hotel Cinelândia
Hotel Cinelândia
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
8.4 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 34 €
taxes i impostos inclosos
13 de nov. - 14 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec per serveis bàsics: 15 BRL per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Mooca São Paulo Hotel
Hotel Mooca São Paulo São Paulo
Hotel Mooca São Paulo Hotel São Paulo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Mooca São Paulo
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
WENDEL
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
WENDEL
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
CARLA
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CARLA
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
André
Viatge de negocis
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Leandro
Viatge de negocis
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leandro
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Thalita
Viatge de negocis
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thalita
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LEANDERSON
Viatge de negocis
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima estadia
LEANDERSON
Estada de 4 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Andre
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Caroline
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Caroline
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MAISSA
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MAISSA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Douglas
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Matheus
12 de març de 2025
Matheus
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
14 de gen. de 2025
Alex
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Jose
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Para cada dia fazer o melhor
Jose
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Ricardo
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Discernimento
Ricardo
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Aleksandro
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Aleksandro
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Davi
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Barato e bom
Davi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
THIAGO RODRIGUES DE
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
THIAGO RODRIGUES DE
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Dalton
Viatge de negocis
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dalton
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
William
17 de nov. de 2024
William
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Mauber
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mauber
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Bruno
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada d’1 nit (nov. 2024)

















