Chimney House Hotel
Hotel als afores amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Chimney House Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva, 1 llit doble

Habitació doble executiva, 1 llit doble
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Ventilador
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Congleton Road, Sandbach, England, CW11 4ST
Sobre aquest allotjament
Chimney House Hotel
Allotjaments similars

Townhouse @ 130 West Street Crewe
Townhouse @ 130 West Street Crewe
- Wifi gratuïta
- Serveis per a empreses
6.0 de 10, 2 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 13.95 GBP per adult i 8.95 GBP per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5.00 GBP per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Chimney Hotel
Chimney House Hotel
Chimney House Hotel Sandbach
Chimney House Sandbach
Chimney Hotel Sandbach
Chimney House Hotel Sandbach, Cheshire, England
The Chimney Hotel
Chimney House Hotel Hotel
Chimney House Hotel Sandbach
Chimney House Hotel Hotel Sandbach
Preguntes freqüents
Opinions: Chimney House Hotel
Opinions
7,4
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Shazlu
6 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shazlu
Estada d’1 nit (ag. 2021)
4/10, Deficient
susan
2 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Our opinion
susan
Estada d’1 nit (jul. 2021)
6/10, Acceptable
Rosemary
26 de jul. de 2021
Rosemary
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
20 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
4/10, Deficient
Michelle
7 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada de 2 nits (juny 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
31 de maig de 2021
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2021)
2/10, Horrible
Matthew
25 de març de 2020
Matthew
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Andrea
20 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrea
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
K&H, Yeovil
Viatge en parella
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
K&H
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
suki
Viatge en grup
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
suki
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Morten
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Nice, but not comfy sleep
Morten
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Steve
Viatge de negocis
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steve
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Chris
30 de gen. de 2020
Chris
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Fiona
Viatge en família
28 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Poor for a 3* hotel
Fiona
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Joanna
Viatge en grup
26 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Joanna
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
good
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good night
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
John
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
John
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Louise
Viatge en família
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent budget option for M6 stop
Louise
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Suzanne
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suzanne
Estada d’1 nit (des. 2019)





