Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Grotta





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, balcó

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, balcó
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica

Habitació triple clàssica
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Contrada Santa Croce, 17, Centro Storico, San Marino, 47890
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Rosa
Hotel Rosa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
9.4 de 10, Excepcional, 688 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 15 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Grotta San Marino
Grotta San Marino
Hotel La Grotta San Marino/City Of San Marino
Hotel La Grotta
Hotel La Grotta Hotel
Hotel La Grotta San Marino
Hotel La Grotta Hotel San Marino
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel La Grotta
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel, Swansea
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Silke
Viatge en família
23 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastisch!



Silke
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Chris, Zürich
Viatge en parella
19 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Wolfgang, Kolbermoor-Bayern.
Viatge en parella
27 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wolfgang
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Gianluca
Viatge en família
15 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Week end a San Marino
Gianluca
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Antonio
13 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sejour .tout etait bien sauf le petit dejeuner
Antonio
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Steve
6 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steve
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Helene
2 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helene
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Rikke Tetsche
22 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rikke Tetsche
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
11 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Nenad, Zagreb
Viatge en parella
30 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nenad
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Eric
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel para casais
Eric
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Sébastien, Québec
Viatge en parella
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sébastien
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Lars
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing views
Lars
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Mandi
Viatge en família
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mandi
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Gill, London
Viatge en parella
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gill
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
PAULO D
Viatge en família
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAULO D
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Felicia
Viatge en família
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Felicia
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Sindy
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sindy
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Alessandro
24 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alessandro
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quaint Room in Medieval Old Town
Michael
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)