Hotel La Grotta
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Palau Públic
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Grotta





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, balcó

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, balcó
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica

Habitació triple clàssica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Contrada Santa Croce, 17, Centro Storico, San Marino, 47890
Sobre aquest allotjament
Hotel La Grotta
Allotjaments similars

Hotel Joli
Hotel Joli
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 495 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
13 de nov. - 14 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 15 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Grotta San Marino
Grotta San Marino
Hotel La Grotta San Marino/City Of San Marino
Hotel La Grotta
Hotel La Grotta Hotel
Hotel La Grotta San Marino
Hotel La Grotta Hotel San Marino
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel La Grotta
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Serena
Viatge en família amb nens petits
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Serena
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Eric
7 de juny de 2025
Eric
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jari
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jari
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Assunta
Viatge en grup
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Assunta
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mats
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay.
Mats
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel, Swansea
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Silke
Viatge en família
23 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastisch!



Silke
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Chris, Zürich
Viatge en parella
19 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Wolfgang, Kolbermoor-Bayern.
Viatge en parella
27 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wolfgang
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Gianluca
Viatge en família
15 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Week end a San Marino
Gianluca
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Antonio
13 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sejour .tout etait bien sauf le petit dejeuner
Antonio
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Steve
6 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steve
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Helene
2 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helene
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Rikke Tetsche
22 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rikke Tetsche
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
11 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Nenad, Zagreb
Viatge en parella
30 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nenad
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Eric
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel para casais
Eric
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Sébastien, Québec
Viatge en parella
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sébastien
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Lars
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing views
Lars
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Mandi
Viatge en família
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mandi
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Gill, London
Viatge en parella
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gill
Estada d’1 nit (gen. 2020)








