Hotel Vilamar Salvador
Hotel a peu de platja amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Vilamar Salvador





Opinions
6,0 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Amaralina, 111 , Salvador, BA, 41900-020
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rede Andrade Plaza Salvador
Rede Andrade Plaza Salvador
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
6.2 de 10, 1.002 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20 BRL per persona (preu aproximat).
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Vilamar Salvador
Hotel Vilamar
Vilamar Salvador
Hotel Vilamar
Hotel Vilamar Salvador Hotel
Hotel Vilamar Salvador Salvador
Hotel Vilamar Salvador Hotel Salvador
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Vilamar Salvador
Opinions
6,0
6,8/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
4 d’abr. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 7 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Luciana
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciana
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Márcia
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Márcia
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Claudia
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Claudia
Estada de 9 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
7 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Eraldo
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Não vale o preço que cobra
Eraldo
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Cristiano de Jesus
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Muito bom
Cristiano de Jesus
Estada de 8 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Ludmila
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ludmila
Estada de 2 nits (oct. 2019)
2/10, Horrible
Dayvison
17 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dayvison
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
2/10, Horrible
Fabiano
31 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Empresas não respeitam o consumidor.
Fabiano
Estada de 6 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
demetrio
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendado bom custo-beneficio
demetrio
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
EVANGIVALDO, Salvador Ba
Viatge en família
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
EVANGIVALDO
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Ana Cristina
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana Cristina
Estada d’1 nit (març 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
19 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Wellington
8 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wellington
Estada de 3 nits (març 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Evandro
29 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Evandro
Estada d’1 nit (gen. 2019)
4/10, Deficient
RAIMUNDO
22 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
RAIMUNDO
Estada de 2 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
19 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
16 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols
Paquets