Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HYP Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
7,6 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Cortines opaques
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

8 BOULEVARD GAMBETTA, Saint-Marcellin, 38160
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Le H85
Le H85
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 71 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100 EUR per allotjament i per estada
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 12 EUR per adult i 12 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 30 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 30 EUR.
- Sopar a l'allotjament: 19 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Portes Vercors Saint-Marcellin
Hôtel Portes Vercors
Portes Vercors Saint-Marcellin
HYP Hotel Hotel
HYP Hotel Saint-Marcellin
Hôtel Les Portes du Vercors
HYP Hotel Hotel Saint-Marcellin
Preguntes freqüents
Opinions: HYP Hotel
Opinions
7,6
Bo
7,8/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Régis
Viatge de negocis
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Régis
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
pascal
Viatge en parella
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
pascal
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Agustin
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Mitigé
Agustin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Alexis
Viatge de negocis
22 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arnaque, à fuir!
Alexis
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Dominique
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dominique
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Éric
Viatge en família
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Éric
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge de negocis
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Patrick
11 d’ag. de 2024
Patrick
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
Charlene
21 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charlene
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Johann
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Funky
Johann
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Antonio
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Antonio
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Charly et Marine
11 de jul. de 2024
Charly et Marine
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Murielle
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait !
Murielle
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Pierrick
Viatge en grup
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierrick
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
ELOISE
Viatge de negocis
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ELOISE
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
Isabelle
Viatge en família
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Décevant
Isabelle
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Emmanuel
Viatge de negocis
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Emmanuel
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Julie
Viatge en parella
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Julie
Estada de 3 nits (maig 2024)
2/10, Horrible
Ignacio
27 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estancia sin papel higiénico
Ignacio
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Jean-Denis
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Denis
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Christine
22 d’abr. de 2024
Christine
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Tess
14 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tess
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Colette
9 d’abr. de 2024
Colette
Estada d’1 nit (abr. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels