HYP Hotel

Allotjament de 2.0 estrelles
Hotel a Saint-Marcellin amb cafeteria i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament HYP Hotel

Recepció
Habitació doble superior | 1 dormitori, decoració individual, mobiliari individual i escriptori
Lounge
Lounge
Lounge

Opinions

7,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Servei de neteja
  • Esmorzar disponible
  • S’admeten animals
  • Wifi gratuïta
  • Aparcament inclòs

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació doble clàssica

7,6 sobre 10
(5 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Cortines opaques
Dormitoris
  • 18 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals O BÉ 1 llit doble

Habitació doble superior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Cortines opaques
Dormitoris
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals O BÉ 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
8 BOULEVARD GAMBETTA, Saint-Marcellin, 38160

Què hi ha als voltants

  • Tren temàtic Le Jardin Ferroviaire - 5 minuts en cotxe - 3.9 km
  • Jardí de les Fonts - 7 minuts en cotxe - 7.6 km
  • Església-monestir de Sant Antoni - 15 minuts en cotxe - 13.0 km
  • El Museu de l'Aigua - 17 minuts en cotxe - 14.8 km
  • Grutes de Choranche - 33 minuts en cotxe - 20.2 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Saint-Marcellin: 5 min a peu
  • Grenoble (GNB-Aeroport de Grenoble-Isère): a 38 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪La Belle Histoire - ‬4 minuts a peu
  • ‪Le Salverien - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Bistrot du marché Saint-Sauveur - ‬14 minuts a peu
  • ‪My Beers - ‬3 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

HYP Hotel

Hotel al centre de la ciutat
A HYP Hotel t'esperen una cafeteria, una llar de foc al vestíbul i un bar. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació, amb una velocitat que ascendeix a 250 Mbps o més (de 3 a 5 persones, o un màxim de 10 dispositius). A més, tindràs un centre de negocis i un restaurant a la teva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar continental (de pagament), registre de sortida exprés i cafè/te a les zones comunes
  • Sala de recepcions, atenció multilingüe i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Als comentaris dels clients es diuen coses positives del bon estat de l'allotjament
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment i tenen comoditats com ara pel·lícules d'estrena. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i habitacions insonoritzades.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Calefacció i ventiladors portàtils
  • Banyeres o dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana de 60 cm amb canals prèmium i pel·lícules d'estrena
  • Servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i francès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 250 Mbps o més (de 3 a 5 persones, o un màxim de 10 dispositius)
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït fora de les instal·lacions a 10 metres
  • Aparcament disponible al carrer
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible de 07:00 a 10:00 de dilluns a divendres i de 07:00 a 10:00 els caps de setmana: 12 EUR per adult i 12 EUR per nen
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • S'ofereix un sopar cada dia per un cost addicional de 19 EUR
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Activitats

  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Magatzem d'equipatge

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 5 sales de reunions
  • Centre de conferències
  • Centre de negocis
  • Espai de cotreball

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Llar de foc al vestíbul
  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Banyera o dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Pel·lícules d'estrena
  • Televisor de pantalla plana de 60 cm amb canals per satèl·lit prèmium

Altres

  • Calefacció
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Ventilador portàtil

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 20:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 30 EUR.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 30 EUR.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: de dilluns a dimarts (migdia-20:00) i de dimecres a diumenge (11:00-20:00)
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per tal de rebre les instruccions per fer l'entrada i un codi d'accés. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Abans de l'arribada has d'emplenar el registre en línia, accessible des d'un enllaç segur
Després de fer la reserva, l'allotjament et demanarà una còpia del teu passaport

Mètodes d’accés

Codi d'accés i personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 10 EUR per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 100 EUR per allotjament i per estada
  • Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 12 EUR per adult i 12 EUR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 30 EUR.
  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 30 EUR.
  • Sopar a l'allotjament: 19 EUR.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Puntuació nacional

Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.

L’allotjament també es coneix com a

Hôtel Portes Vercors Saint-Marcellin
Hôtel Portes Vercors
Portes Vercors Saint-Marcellin
HYP Hotel Hotel
HYP Hotel Saint-Marcellin
Hôtel Les Portes du Vercors
HYP Hotel Hotel Saint-Marcellin

Preguntes freqüents

HYP Hotel accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els gats i gossos. Es cobra una taxa de 10 EUR per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a HYP Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament; també es pot aparcar als voltants sense cap cost.

A quina hora es fa el registre d'entrada a HYP Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 20:00. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 30 EUR (servei subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a HYP Hotel?

Registre de sortida: 10:00. És possible fer una sortida tardana per 30 EUR (servei subjecte a disponibilitat).

Opinions: HYP Hotel

Opinions

7,6

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 20 de 74 opinions
Puntuació 8: Bo. 29 de 74 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 13 de 74 opinions
Puntuació 4: Deficient. 8 de 74 opinions
Puntuació 2: Horrible. 4 de 74 opinions

7,8/10

Neteja

7,6/10

Personal i servei

6,8/10

Comoditats

7,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Nicolas

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Régis

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

pascal

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hotel avec de la personnalité: toute la déco est des années 70, il faut aimer l'orange! C'est un vrai retour dans le temps, mais cela mériterait quand même une vrai rénovation en ce qui concerne les équipements (chauffage, sanitaires, couloirs) Personnel très accueillant et disponible. Etablissement situé en centre ville. Prix plus que correct.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

6/10, Acceptable

Agustin

Viatge de negocis

Mitigé

Hotel 70's.... On ne sait pas si c'est une déco retro 70's ou si l'hotel est dans son jus depuis les 70's!!!! Convecteur électrique à fond dans la chambre, chauffage d'appoint soufflant dans la sdb.... Je suis partagé au moment d'évaluer cet hotel. Par contre, ils sont bien en 2025 pour la communication. J'y ai dormi il y a 24 heures, et j'ai déjà reçu une dizaine de mails!!! Stop!
Estada d’1 nit (gen. 2025)

2/10, Horrible

Alexis

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Arnaque, à fuir!

Je ne suis pas habitué à mettre des commentaires sur les hôtels que j'ai fréquenté mais cette fois ci je suis obligé pour éviter que d'autres ne se fassent pas avoir. Hôtel vraiment mal entretenu, avec une deco soit disant funky mais c'est juste qu'elle n'a pas était changée depuis 40 ans! Le périple commence déjà a la réception, nous sommes extrêmement mal accueilli avec une personne qui est dans un autre hôtel (il faut donc tout faire par téléphone), cette personne demande une photo de la carte d'identité et une caution (je suis habitué des hôtels mais c'est bien la première fois que l'on me demande tout ca) et veut vous faire payer un repas alors que le restaurant etait fermé ce soir la! et cette procédure s'avère vraiment très lente, il n'y avait qu'une seule personne devant moi et pourtant j'ai bien mit 45 minutes pour avoir ma chambre. Ensuite une fois arrivé dans la chambre, on se rend vite compte que l'on se fou de vous, il y a de l'eau proposée a la vente avec un tarif exorbitant (+ de 3 euros la bouteille), 2cm de poussière sur le meuble télé, un chauffage d'appoint qui ne suffit vraiment pas, pas de paroi à la baignoire donc on fou obligatoirement de l'eau de partout dans la salle de bain. Bref tout ca pour dire que cet établissement est a fuir si vous voulez passer une nuit dans de bonnes conditions. 85 euros la nuit pour ca c'est tout bonnement une arnaque!
Estada d’1 nit (des. 2024)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)

8/10, Bo

Dominique

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2024)

8/10, Bo

Éric

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Estada d’1 nit (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Kevin

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2024)

6/10, Acceptable

Patrick

Estada d’1 nit (ag. 2024)

4/10, Deficient

Charlene

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Johann

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Funky

Très atypique comme décoration mais correspond parfaitement au thème
Estada d’1 nit (jul. 2024)

6/10, Acceptable

Antonio

Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Charly et Marine

Estada d’1 nit (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Murielle

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Parfait !

Un concept très original ! Serait certement notre choix pour un autre dépalcement dans la région ! Très facile pour un arrivage tardif.
Estada d’1 nit (juny 2024)

10/10, Excel·lent

Pierrick

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2024)

8/10, Bo

ELOISE

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Personnel très accueillant
Estada d’1 nit (juny 2024)

4/10, Deficient

Isabelle

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Décevant

Trop nombreux mails avant et pendant le sejour. Mauvaise surprise à l'arrivée, empreinte de CB encaissée, alors qu'elle ne devait servir qu'à la réservation, régularisé à l'arrivée mais ennuyeux. Côté chambre, la poignée qui reste dans la main, un mal de chien pour fermer à clef, le groom qui claque, et ne fonctionne pas, une très mauvaise insonorisation... Bref, ne valait certainement pas les 90 € facturés. Seule la La localisation de l'établissement a été un plus pour nous.
Estada de 2 nits (juny 2024)

8/10, Bo

Emmanuel

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (maig 2024)

6/10, Acceptable

Julie

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
we have stayed here several times. it’s a basic hotel that is convenient to the train station and town center. the negatives are lack of air conditioning and outside street noise can be loud if you leave your window open.
Estada de 3 nits (maig 2024)

2/10, Horrible

Ignacio

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Estancia sin papel higiénico

No nos dejaron papel higiénico en la habotación y no había nadie en el hotel para poder solicitarlo, por lo que tuvimos que apañárnos como pudimos...
Estada d’1 nit (maig 2024)

8/10, Bo

Jean-Denis

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour convenable.
Estada d’1 nit (abr. 2024)

6/10, Acceptable

Christine

Estada de 3 nits (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Tess

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucas a été super avec nous, visite des lieux très agréable et surprenante ! Un voyage avec une chambre qui remonte le temps c’était top.
Estada d’1 nit (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Colette

Estada d’1 nit (abr. 2024)