Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Weena House





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació (Simple)

Habitació (Simple)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Cuina
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Cuina
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Cuina
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
També et pot agradar

Haven Hotel Rotterdam, Curio Collection by Hilton
Centre
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 116 €
taxes i impostos inclosos
14 de set. - 15 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Weena 1101, Rotterdam, 3013 AL
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 6.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament vigilat de llarga durada: 15 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 15 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Weena House
Weena House B&B
Weena House B&B Rotterdam
Weena House Rotterdam
Weena House Rotterdam
Weena House Bed & breakfast
Weena House Bed & breakfast Rotterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Weena House
Opinions
7,0
Bo
7,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 de jul. de 2020
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
peter
9 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Outbollig en achterhaald
peter
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A fun Bed and Breakfast
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
24 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Erik
Viatge en família
1 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Cuarto malo, con buen servicio
Erik
Estada d’1 nit (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
16 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
15 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly host and convenient
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
2/10, Horrible
Andrew
16 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
A little piece of Hell.
Andrew
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Adi-LesMuffatti, Brussels
21 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adi-LesMuffatti
Estada de 3 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Simon
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
Estada d’1 nit (març 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
26 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
一般
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Alexander
4 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Alexander
Estada de 4 nits (gen. 2019)