Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Relais de la Poste





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica

Habitació triple clàssica
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
També et pot agradar

The Style
Centre de la Ciutat de Roma
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bar
9.2 de 10, Fantàstic, 694 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

117 Via del Corso, Rome, RM, 00187
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

citizenM Rome Isola Tiberina
citizenM Rome Isola Tiberina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.6 de 10, Excepcional, 531 opinions
Preu actual: 264 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 10 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per adult i 12 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT058091A1UX3GNFJC
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant les dates següents: 15/novembre - 31/març
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Relais de la Poste Inn
Relais de la Poste Rome
Relais de la Poste Inn Rome
Preguntes freqüents
Opinions: Relais de la Poste
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Brad
Viatge en família
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brad
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dave
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dave
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Grace
18 de maig de 2025
Grace
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Annie, Corsicana
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annie
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tifany
14 de maig de 2025
Tifany
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
james
Viatge en parella
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
james
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
María de Nazaret
4 de maig de 2025
María de Nazaret
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
taehee
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
taehee
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Aman
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Aman
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kasim, San Diego
Viatge en parella
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kasim
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Armando
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Armando
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joan
13 d’abr. de 2025
Joan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
amna
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
amna
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
DECLAN
Viatge en parella
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
DECLAN
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Regina
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Regina
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nikolay
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikolay
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Edgar, Zapopan, Jalisco
Viatge en grup
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edgar
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Emmanuelle
Viatge en grup
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emplacement parfait
Emmanuelle
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Edgar, Zapopan, Jalisco
Viatge en grup
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edgar
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafael
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
delphine
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
delphine
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bernhard
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernhard
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bernhard
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tolle Lage, nettes Personal
Bernhard
Estada de 3 nits (febr. 2025)