Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Petrarca





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de xampany
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, balcó

Habitació triple estàndard, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Comfort

Habitació quàdruple Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de xampany
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Viale Francesco Petrarca,2, Rimini, RN, 47921
Sobre aquest allotjament
Hotel Petrarca
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 9 EUR per adult i 4 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 8 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 5.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informaci ó indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Petrarca Rimini
Petrarca Rimini
Hotel Petrarca Hotel
Hotel Petrarca Rimini
Hotel Petrarca Hotel Rimini
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Petrarca
Opinions
8,0
Molt bo
7,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
wilma
Viatge de negocis
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Staff made me feel at home
wilma
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Nadine
Viatge en família
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nadine
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Matteo
30 d’ag. de 2024
Matteo
Estada de 2 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
Andrea
20 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Andrea
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
aurelio
Viatge en grup
19 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
aurelio
Estada de 2 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Ann- Celin
5 de set. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good breakfast
Ann- Celin
Estada de 2 nits (ag. 2022)
2/10, Horrible
Mustafa
6 de set. de 2021
Mustafa
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Anastasi
23 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Passaggio A Rimini
Anastasi
Estada d’1 nit (ag. 2021)
2/10, Horrible
Ionee Rayne
Viatge en família
17 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ionee Rayne
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
roberto
15 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sole e mare a Rimini
roberto
Estada de 5 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
simone
14 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
simone
Estada de 3 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Andrea
23 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soggiorno perfetto




Andrea
Estada de 4 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
12 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Andrea, S. Benedetto del Tronto
Viatge de negocis
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Domenico, Sicilia
Viatge de negocis
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Domenico
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
silvana
Viatge de negocis
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
silvana
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Enriko, Gallarate
Viatge en grup
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Enriko
Estada d’1 nit (gen. 2020)