Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Perla





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Un assecador de cabells
Caixa forta
Habitació bàsica
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Un assecador de cabells
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Un assecador de cabells
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Un assecador de cabells
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Viale Gabriele D'Annunzio 77, Riccione, RN, 47838
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Villa Rosa BeYou Hotel
Villa Rosa BeYou Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
10.0 de 10, Excepcional, 1 opinió
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Perla Hotel Riccione
Perla Riccione
Perla Hotel
Perla Riccione
Perla Hotel Riccione
Preguntes freqüents
Opinions: Perla
Opinions
9,4
Magnífic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
27 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada de 2 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
3 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
GERALD
4 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
10 von 10
GERALD
Estada de 5 nits (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Carmen
17 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Necesita mejorar
Carmen
Estada de 3 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Giulia, Roma
1 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giulia
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
4 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Come a casa
Giuseppe
10/10, Excel·lent
DOMENICO
24 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DOMENICO
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Massimo Bar
24 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel particolare
Massimo Bar
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Annalisa
2 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annalisa
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Solveig
18 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfekt läge nära stranden
Solveig
8/10, Bo
Gianfranco
13 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel buono.
Gianfranco
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Andrea
1 de set. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Andrea
10/10, Excel·lent
Carlotta , G.
17 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlotta
8/10, Bo
Viatger verificat
3 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ve lo consiglio..
Viatger verificat
8/10, Bo
paolo, roma
16 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel molto bello a 2 passi dal mare
paolo
8/10, Bo
Raffaele, Monza
3 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raffaele
10/10, Excel·lent
Annalisa
30 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annalisa
8/10, Bo
massimo
16 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
massimo
8/10, Bo
MARCO
17 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARCO
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Luciano, Milano
8 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Curato in ogni aspetto
Luciano
10/10, Excel·lent
Barbara, Varese
24 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació