The b Ranong Trend Hotel
Hotel a Ranong amb servei de recepció les 24 hores i piscina a l'aire lliure
Galeria de fotos de l’allotjament The b Ranong Trend Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

295/1-2 Ruangrat Rd. Kaoniwet, Ranong, 85000
Sobre aquest allotjament
The b Ranong Trend Hotel
Allotjaments similars

The Iconic Hotel
The Iconic Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 23 opinions
Preu actual: 28 €
taxes i impostos inclosos
19 de nov. - 20 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 100 THB per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 200 THB per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 100 THB només l'anada (entre 5 i 12 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 570 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
b Ranong Trend Hotel
b Trend Hotel
b Ranong Trend
The b Ranong Trend Hotel Hotel
The b Ranong Trend Hotel Ranong
The b Ranong Trend Hotel Hotel Ranong
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The b Ranong Trend Hotel
8,0
Molt bo
8,0
Neteja
7,8
Ubicació
7,8
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Gunter
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Gunter
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
PAUL
Viatge en parella
25 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
PAUL
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
PAUL
Viatge en parella
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PAUL
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Julia kim
26 de jul. de 2024
Julia kim
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
PAUL
Viatge en parella
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
PAUL
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Pagkapol
26 de febr. de 2024
Pagkapol
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
PAUL
Viatge en parella
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PAUL
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
abdul rahman
Viatge en grup
27 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
abdul rahman
Estada de 2 nits (des. 2023)
6/10, Acceptable
ANDREW
12 de des. de 2023
ANDREW
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
PAUL
2 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PAUL
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Gisela
23 de nov. de 2023
Gisela
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
PAUL
21 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PAUL
Estada d’1 nit (nov. 2023)
4/10, Deficient
clement
30 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
clement
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
PAUL
Viatge en parella
13 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PAUL
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
PAUL
Viatge en parella
14 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
PAUL
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
pieter
Viatge en parella
7 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
pieter
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
PAUL
Viatge en parella
3 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PAUL
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Olivier
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice property, good value for money
Olivier
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Inka
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Empfehlenswert
Inka
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Jani Kosonen
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jani Kosonen
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
huang hsi
3 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
huang hsi
Estada d’1 nit (ag. 2018)








