Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Iskra





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
El més destacat
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Sofà llit
Dormitori independent
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple econòmica

Habitació triple econòmica
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

ul. Planty 4, Radom, Masovia, 26-600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hilton Garden Inn Radom
Hilton Garden Inn Radom
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 38 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar per emportar: entre 35 i 35 PLN per adult, i entre 35 i 35 PLN per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 30 PLN per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 35 PLN per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 30 PLN per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Iskra
Hotel Iskra Radom
Iskra Radom
Hotel Iskra Hotel
Hotel Iskra Radom
Hotel Iskra Hotel Radom
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Iskra
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de març de 2024
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Jose Miguel
3 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Miguel
Estada de 3 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
Duncan
14 d’abr. de 2023
Noisy hotel with some good features over 3 nights.
Duncan
Estada de 3 nits (abr. 2023)
4/10, Deficient
Aileen
Viatge en família
31 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Aileen
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Dmitryi
29 d’ag. de 2022
Dmitryi
Estada de 3 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Norbert
2 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Norbert
Estada d’1 nit (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Wiktor
Viatge de negocis
4 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wiktor
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Michael, Kiev
Viatge en família
5 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Andrzej
2 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrzej
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Weronika
27 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Weronika
Estada de 2 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Radoslaw
Viatge en família
26 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Skromny i czysty pokoj w swietnej ceniw
Radoslaw
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Alina
13 de set. de 2021
Alina
Estada d’1 nit (set. 2021)
4/10, Deficient
Jan
Viatge en grup
10 de jul. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (jul. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 d’oct. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Salah
Viatge de negocis
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Salah
Estada de 3 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Beat
Viatge de negocis
19 de des. de 2019
Beat
Estada de 5 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Jacek
Viatge de negocis
23 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jacek
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Mariola
5 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mariola
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Maciej
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Maciej
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Rafal
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Rafal
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Bozena
Viatge en família
3 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bozena
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Jamilya
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jamilya
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
28 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)