Philippos Hotel

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Prespes

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Philippos Hotel

Façana frontal de l'allotjament
Habitació triple | Cortines opaques i habitacions insonoritzades
Escala
Lounge executiu
Habitació triple | Cortines opaques i habitacions insonoritzades

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • S’admeten animals
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació triple

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
  • 18 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual

Habitació doble o amb dos llits individuals, 1 llit de matrimoni

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
  • 14 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Psarades, Prespes, 530 77

Què hi ha als voltants

  • Església de la Dormició de la Mare de Déu - 1 minuts en cotxe - 0.4 km

Com moure’s per la zona

  • Kastorià (KSO-Aeroport de Kastorià Aristotelis): a 66 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Άγιος Αχίλλειος Cafe-Restaurant - ‬11 minuts en cotxe
  • ‪Η Συντροφιά - ‬3 minuts a peu
  • ‪Prespa Cafe - ‬15 minuts en cotxe
  • ‪παντοπωλείο - ‬2 minuts a peu
  • ‪ο γερμανός - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Philippos Hotel

Aspectes destacats de l'allotjament
Aprofita que Philippos Hotel ofereix una terrassa, un jardí i serveis de tintoreria o bugaderia. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Esmorzar típic de la regió (de pagament), registre d'entrada exprés i allotjament lliure de fum
  • Magatzem d'equipatge i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
A Philippos Hotel, totes les habitacions ofereixen comoditats com ara wifi gratuïta i habitacions insonoritzades.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen banyeres o dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Calefacció i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït fora de les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar de gastronomia local de pagament disponible cada dia de 08:00 a 10:00: 6 EUR per adult i 6 EUR per nen

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Magatzem d'equipatge

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa
  • Zona de pícnic

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana

Altres

  • Calefacció
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 10:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30.
Càrrec per fer l'entrada més tard de l'horari establert.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament no disposa de recepció
Els clients han de demanar a l'allotjament la informació sobre el registre d'entrada.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 10:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia de manera gratuïta.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
1 animals de companyia en total
Només en determinades habitacions (s'apliquen restriccions); és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Taxa municipal: del 1 de novembre al 31 de març, 1.50 EUR per allotjament i per nit
  • Taxa municipal: del 1 de abril al 31 de octubre, 5.00 EUR per allotjament i per nit

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 6 EUR per adult i 6 EUR per nen (preu aproximat).
  • S'aplica un càrrec per fer una entrada tardana.
  • S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 15 anys
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 500 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

Philippos Hotel Prespes
Philippos Prespes
Philippos Hotel Hotel
Philippos Hotel Prespes
Philippos Hotel Hotel Prespes

Preguntes freqüents

Philippos Hotel accepta animals de companyia?

Sí, Philippos Hotel admet animals de companyia (1 com a màxim). Poden aplicar-se restriccions, així que posa't en contacte amb l'allotjament per obtenir més informació.

Quant costa aparcar a Philippos Hotel?

És possible aparcar a prop de manera gratuïta.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Philippos Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 10:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30.

A quina hora es fa el registre de sortida a Philippos Hotel?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba Philippos Hotel?

Aquest hotel es troba a Prespes. A més, tindràs Església de la Dormició de la Mare de Déu a 0,5 km i Parc Nacional de Prespa a 15,4 km.

Opinions: Philippos Hotel

Opinions

7,8

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 3 de 6 opinions
Puntuació 8: Bo. 1 de 6 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 6 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 6 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 6 opinions

8,4/10

Neteja

8,0/10

Personal i servei

6,0/10

Comoditats

7,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

10/10, Excel·lent

KONSTANTINOS

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Η τοποθεσία του ξενοδοχείου δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη, δίπλα στη λίμνη και στη πλατεία του χωριού με πολύ εύκολο parking. Το πρωινό ήταν ότι καλύτερο για να ξεκινήσεις τη μέρα σου σε συνδιασμό με την φιλόξενη κ. Στέλλα που μπορείτε να συμβουλευτείτε για μέρη που πρέπει να πάτε να δείτε στη περιοχή και φυσικά για να κανονίσετε βόλτα με βάρκα στη λίμνη. Σίγουρα το προτείνω για ζευγάρια αλλά και για οικογένεις!
Estada de 3 nits (oct. 2019)

6/10, Acceptable

Eliyahu

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2019)

2/10, Horrible

Mr, Brisbane, Australia

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Personal i servei
We had a bad experience. When we checked in there was no-one there, a cleaning lady let us in. When we checked out no-one was there. For the whole time of our two night stay, no-one was there. A couple of hours after we left they texted me and told me that (a) we never had a reservation, (b) we had not paid, and (c) they had called the Greek police and we were to be picked up by them at Avis when we returned the rental car we had. Somehow they knew my phone number and the rego number of our rental car, even though we never ever saw anyone. WE THINK THEY WERE TRYING TO SCAM US - SENT ME A BANK DETAIL TO PAY MONEY INTO. I phoned them and they were super-aggressive about all of this and absolutely refused to consider that I may be telling the truth. SUPER SUPER AGGRESSIVE. I texted a copy of the Wotif receipt to them and then asked them by text to confirm they received it. They never confirmed - I requested this several times. I phoned Wotif (USA connection) and the person there was very helpful; he emailed me later to confirm he had spoken to them. THEY STILL NEVER CONFIRMED AND NEVER APOLOGISED. WHEN I TRIED TO PHONE THEM AFTER THIS TO MAKE SURE ALL WAS OKAY THEY JUST HUNG UP WHEN THEY SAW MY NUMBER. This totally ruined our stay at our next stop in Thessolaniki. It caused immense stress. Just to add to the situation, I had left my iPad on their front-desk counter as we "sort-of-checked-out". I emailed them about this (later) and they have not replied.
Estada de 2 nits (oct. 2019)

8/10, Bo

Zila

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (set. 2019)

10/10, Excel·lent

CHRISTOS

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

όμορφο τοπίο και χαλάρωση

'Αψογη εξυπηρέτηση, ευγένεια, καθαριότητα. Ζεστά και άνετα δωμάτια. Η ομορφιά του τοπίου απλά μαγευτική και όλοι οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες του χωριού, ζεστοί, ευγενικοί και εξυπηρετικοί.
Estada de 3 nits (des. 2018)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (nov. 2018)