Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Charme





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Delle Badie 228, Prato, PO, 59100
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Charme Hotel
Charme Hotel Prato
Charme Prato
Charme Hotel
Charme Prato
Charme Hotel Prato
Preguntes freqüents
Opinions: Charme
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de jul. de 2025
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel Domenico
4 d’abr. de 2025
Daniel Domenico
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
dario
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
dario
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
LIM YOUNG
4 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
LIM YOUNG
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viktoria
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viktoria
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Julie
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Julie
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Luca
Viatge de negocis
26 de gen. de 2025
Luca
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Manuele
Viatge en família
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Manuele
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Karsten
Viatge de negocis
7 de nov. de 2024
Karsten
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Vikram, Bolingbrook
Viatge en família
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vikram
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Vikram, Bolingbrook
Viatge en família
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vikram
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Oleg
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oleg
Estada de 3 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Dilber
20 de set. de 2024
Dilber
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Vikram, Bolingbrook
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vikram
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
jean -maurice
Viatge de negocis
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Moyen
jean -maurice
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
Simone
5 de jul. de 2024
Simone
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Elton
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elton
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Fulvio
Viatge de negocis
19 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fulvio
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Antimo
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Antimo
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Robert
Viatge en grup
10 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Robert
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
amritpal
Viatge de negocis
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
amritpal
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Pascal
Viatge en família
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pascal
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Lixin
8 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lixin
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Laura Susan
16 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura Susan
Estada de 2 nits (març 2024)