Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Perla





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 171 €
taxes i impostos inclosos
23 d’oct. - 24 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(44 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Perlova 1, Prague, 11000
Sobre aquest allotjament
Hotel Perla
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 50.00 CZK per persona i per nit, fins a 60 nits com a màxim.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 380 i 400 CZK per adult, i entre 380 i 400 CZK per nen (preu aproximat).
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Perla
Hotel Perla Prague
Perla Hotel
Perla Prague
Hotel Perla Hotel
Hotel Perla Prague
Hotel Perla Hotel Prague
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Perla
8,8
Excel·lent
8,6
Neteja
9,4
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Kaori, Adachi-ku
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaori
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Véronique Françoise
Viatge en grup
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
V éronique Françoise
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Samantha
Viatge en parella
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samantha
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Frank
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Frank
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
11 d’ag. de 2025
Daniel
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Minodora
Viatge en família
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Minodora
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
William
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Régis
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Régis
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
yelyzaveta
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
yelyzaveta
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Silvia
Viatge en família
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Silvia
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Val
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Val
Estada de 7 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Yusho
4 de jul. de 2025
Yusho
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Andy Heung Wing
Viatge en parella, Viatge en grup
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andy Heung Wing
Estada de 3 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Julia M
24 de juny de 2025
Julia M
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en família
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Bente
Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bente
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
mordechai
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
mordechai
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Frantisek
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frantisek
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Heikki
12 de juny de 2025
Heikki
Estada de 6 nits (juny 2025)
8/10, Bo
mats
Viatge en grup
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mats
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Tsuwu
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tsuwu
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kenneth
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kenneth
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Enes Faruk
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enes Faruk
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jonas
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada de 4 nits (maig 2025)