Girassol Praia Hotel
Hotel de platja amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Girassol Praia Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard

Apartament estàndard
7,6 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Aire condicionat
Cortina opaca
Bany privat
Minibar
Canals de televisió per cable
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Apartament familiar

Apartament familiar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Aire condicionat
Cortina opaca
Bany privat
Minibar
Canals de televisió per cable
Televisor LCD
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rodovia BR 367, KM 68.5, Praia de Taperapua, Porto Seguro, BA, 45810-000
Sobre aquest allotjament
Girassol Praia Hotel
Allotjaments similars

Girassol Praia Hotel
Girassol Praia Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.4 de 10, Bé, 17 opinions
Preu actual: 30 €
taxes i impostos inclosos
12 de nov. - 13 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 30.00 BRL per animal de companyia per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Girassol Hotel Porto Seguro
Girassol Porto Seguro
Girassol Hotel
Happy Hotel Girassol Hotel
Girassol Hotel All Inclusive
Happy Hotel Girassol Porto Seguro
Happy Hotel Girassol Hotel Porto Seguro
Preguntes freqüents
Opinions: Girassol Praia Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
INUBIA
21 de jul. de 2025
INUBIA
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Allan J
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Decadente
Allan J
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marlene Carolina
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marlene Carolina
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
jucilene
Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jucilene
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
ELAINE
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ELAINE
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Internet ruim e agua com muito gosto de cloro
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leiliane
Viatge en família
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leiliane
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Gustavo F
18 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Gustavo F
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Júlio
Viatge en família
12 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Não recomendo o hotel
Júlio
Estada de 7 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 de març de 2025
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Jansen
3 de març de 2025
Jansen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hanella
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hanella
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diego Rafael de
Viatge en família
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente!
Diego Rafael de
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Thalles
31 de des. de 2024
Thalles
Estada d’1 nit (des. 2024)








