Hotel Trend
Hotel a Plzen amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Trend





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 128 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals empresarial, 1 dormitori

Habitació doble o amb dos llits individuals empresarial, 1 dormitori
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitori independent
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual empresarial

Habitació doble per a ús individual empresarial
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Terra tèrmic (bany)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kovárská 13a, Plzen, 301 00
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Avenue Pallova 28
Avenue Pallova 28
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 173 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 35.00 CZK per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 180 CZK per adult i 100 CZK per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2250.00 CZK per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 150.00 CZK per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 350 CZK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 300 CZK.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Núm. d'identificació fiscal: 27969754
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Trend Plzen
Trend Plzen
Hotel Trend Hotel
Hotel Trend Plzen
Hotel Trend Hotel Plzen
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Trend
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Roger
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location
Roger
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
KOJI, Yokohama Tsuzuki-ku
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
KOJI
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Howard
Viatge en grup
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Howard
10/10, Excel·lent
ENGINEERING
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ENGINEERING
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Dave, Bellport
4 de nov. de 2024
Dave
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Claire
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claire
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Neil
Viatge en grup
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Neil
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Douglas
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Susanne
20 d’ag. de 2024
Susanne
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
GEORGIOS
Viatge de negocis
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
GEORGIOS
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
ysbrand
10 de juny de 2024
ysbrand
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quiero volver! 10/10
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Richard
21 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (gen. 2024)
4/10, Deficient
BRIAN
27 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
BRIAN
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Sergi
Viatge de negocis
24 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergi
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Scott
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada de 4 nits (març 2023)
8/10, Bo
Edivania F. Pinheiro
17 de nov. de 2022
Edivania F. Pinheiro
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Loken
16 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Loken
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Katerina, Lewisville
25 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katerina
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good personnel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Joël
25 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joël
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Pavel
Viatge de negocis
7 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Příjemný hotel v centru Plzně s vlastním parkování
Pavel
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel in Pilsen
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2021)