OKKO Hotels Paris Porte de Versailles
Hotel amb una sauna i a prop de l'atractiu següent: Estadi Roland Garros
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament OKKO Hotels Paris Porte de Versailles





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 144 €
taxes i impostos inclosos
14 de jul. - 15 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Marriott Village d'Ile-de-France
Bailly-Romainvilliers
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 460 €
taxes i impostos inclosos
16 de juny - 17 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 rue du Colonel Pierre Avia, Paris, 75015
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Paris Tour Eiffel Cambronne 15ème
ibis Paris Tour Eiffel Cambronne 15ème
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 1.055 opinions
Preu actual: 157 €
taxes i impostos inclosos
11 de jul. - 12 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 8.45 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
OKKO Hotels Paris Porte Versailles Hotel
OKKO Hotels Porte Versailles Hotel
OKKO Hotels Paris Porte Versailles
OKKO Hotels Porte Versailles
OKKO Hotels Paris Porte de Versailles Hotel
OKKO Hotels Paris Porte de Versailles Paris
OKKO Hotels Paris Porte de Versailles Hotel Paris
Preguntes freqüents
Opinions: OKKO Hotels Paris Porte de Versailles
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Per Jonas, Helsingborg
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Per Jonas
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
George
24 de maig de 2025
George
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Atsuro, Urayasu
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Atsuro
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ralf
Viatge en parella
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ralf
Estada de 5 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Rohit
Viatge en parella
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rohit
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Kayla
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kayla
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Adetokunbo
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adetokunbo
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicole
20 de març de 2025
Nicole
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Tia
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Tia
Estada de 7 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Carlos
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Faut il réclamer pour être traité correctement?
Carlos
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jordan
6 de març de 2025
Jordan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
HARKAMALJOT
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HARKAMALJOT
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Thibault
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thibault
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cecile
Viatge de negocis
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cecile
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michal
23 de febr. de 2025
Michal
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Yolanda
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel - Problem with the invoice for company
Yolanda
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Kevin
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Ronn
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronn
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Gauthier
7 de febr. de 2025
Gauthier
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Philippe
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hôtel fonctionnel
Philippe
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
sheila
Viatge en parella
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
sheila
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marielle
Viatge en parella
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marielle
Estada de 2 nits (gen. 2025)