Champasak Grand Hotel

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a Pakse amb 3 restaurants i esmorzar gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Champasak Grand Hotel

Piscina
Hi ha 3 restaurants amb plats de cuina internacional
1 dormitori, minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori
Façana frontal de l'allotjament
Televisor LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit i televisor

Opinions

8,4 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Banyera d’hidromassatge
  • Spa
  • Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
  • Gimnàs
  • Bar
El preu actual és de 47 €
taxes i impostos inclosos
12 de jul. - 13 de jul.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació amb dos llits individuals superior, vistes a la ciutat

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Minibar
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Suite, 1 dormitori, vistes al riu

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitori independent
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Minibar
Cafetera/tetera
  • Vistes al riu
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació superior

8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Minibar
Cafetera/tetera
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació superior, vistes al riu

8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Minibar
Cafetera/tetera
  • Vistes al riu
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació amb dos llits individuals superior

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Minibar
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Suite, 1 dormitori

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitori independent
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Minibar
Cafetera/tetera
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Lao Nippon Bridge Mekong Riverside Road, Pakse

Què hi ha als voltants

  • Wat Phabat - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Museu del Patrimoni Històric de Champasak - 12 minuts a peu - 1.0 km
  • Terminal Oest de Champassak - 39 minuts en cotxe - 38.5 km
  • Frontera de Chong Mek - 57 minuts en cotxe - 61.3 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport de Pakse (PKZ): a 5 min en cotxe

Restaurants

  • ‪La Trattoria Italiana - Dok Mai - ‬7 minuts a peu
  • ‪Noodle Shop Mengky - ‬9 minuts a peu
  • ‪່ຮ້່າກິມອັນ. ແຫນມເຫນຶອງ - ‬11 minuts a peu
  • ‪Acin Fresh Market - ‬10 minuts a peu
  • ‪La Mémoire Cafe & Restaurant - ‬12 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Champasak Grand Hotel

Hotel de 4 estrelles al centre de la ciutat
Has pensat a allotjar-te a Champasak Grand Hotel? Aprofita que ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, un servei gratuït de connexió amb l'aeroport i una terrassa. Per descansar i relaxar-te, visita la sauna o la banyera d'hidromassatge i dona't el gust amb una exfoliació corporal o un massatge. No deixis passar l'oportunitat de menjar a qualsevol dels 3 restaurants de les instal·lacions, que ofereixen esmorzar, dinar, sopar i cuina internacional. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un jardí i servei de bugaderia i tintoreria.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència, servei d'aparcament amb assistència i aparcament de llarga durada gratis
  • Servei de limusina o xofer, sala de banquets i botiga de regals o quiosc
  • Assistència turística i per a la compra d'entrades, caixa forta a la recepció i premsa gratuïta al vestíbul
Característiques de l'habitació
Les 215 habitacions tenen avantatges com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit
  • Armaris robers o de rebost, bullidores elèctriques i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès, laosià i tailandès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) gratuït de 07:00 a 20:00 amb un horari preestablert i amb sol·licitud prèvia
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament gratuït de llarga durada a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït
  • 3 restaurants
  • Bar o cafeteria
  • Un bar

Restaurants a les instal·lacions

  • Sa La Gang Kong
  • The Grand Coffee Shop
  • Zhong Hua Lou

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina d'hidromassatge
  • Sauna

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Dormitori independent

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis

Exterior

  • Barbacoa
  • Gandules de piscina
  • Jardí
  • Terrassa

Spa

  • Exfoliacions corporals
  • Massatge

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 12 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 02:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport; els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L'allotjament carrega un percentatge del 3 als pagaments en targeta de crèdit
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 00:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
  • Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Onyx Clean (Onyx Hotels).

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.

L’allotjament també es coneix com a

Champasak Grand Hotel Pakse
Champasak Grand Hotel
Champasak Grand Pakse
Champasak Grand
Champasak Grand Hotel Pakse, Laos - Champasak Province
Champasak Grand Hotel Hotel
Champasak Grand Hotel Pakse
Champasak Grand Hotel Hotel Pakse

Preguntes freqüents

Champasak Grand Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Champasak Grand Hotel?

Amb data 21 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Champasak Grand Hotel el dia 12 de jul. de 2025 són d'almenys 46,55 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Champasak Grand Hotel?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Champasak Grand Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 02:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Champasak Grand Hotel?

Registre de sortida: migdia.

Champasak Grand Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei gratuït de connexió amb l'aeroport amb l'horari següent: 07:00-20:00 (cal sol·licitar-lo).

On es troba Champasak Grand Hotel?

Aquest hotel es troba a Pakse, al bell mig de la ciutat, i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Wat Phabat i Museu del Patrimoni Històric de Champasak. Mekong és a 1,3 km de distància.

Opinions: Champasak Grand Hotel

Opinions

8,4

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 86 de 207 opinions
Puntuació 8: Bo. 81 de 207 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 32 de 207 opinions
Puntuació 4: Deficient. 5 de 207 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 207 opinions

8,6/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

8,6/10

Comoditats

8,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Thongsay

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Friendly courteous staff. Clean and roomy. Very nice view. Very good breakfast
Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

shawn

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
It’s one of the best hotels in the area, but it still needs to be renovated.
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Ekasay, sacramento

Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Millie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Overall the place was nice but it wasn’t as nice as I expected. It needed some renovation to make it more comfortable.
Estada de 3 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Masao

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
I like the price of this hotel. It is generally acceptable. It seems to me that they have the ventilation problem in the bathroom, which smells bad. The smell is like a drain stream.
Estada de 3 nits (març 2025)

8/10, Bo

William

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Food is expensive and hotel is setup for foreigners. It is a large hotel and for Laos it is probably one of the better ones. Good view of river and if you need a place to stay it would work. Sort of like a convention hotel in US.
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Christine

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very nice and clean. The service is excellent.
Estada de 4 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Judy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

shawn

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Food is very good but expensive
Estada de 2 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

kazunari, Toyota city

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
メコン川が見渡せる角部屋のトイレが2箇所にある広い部屋に1人で3泊宿泊しました。 乾季で天候に恵まれ、高台にあるため、メコン川に沈む夕日を堪能できました。また、プールはとても空いていました。スーパー、コンビニ(セブンイレブン)迄は徒歩5分、パークセー市街地迄は徒歩40分です。従い、レストランの選択肢のある市街地を望むことがなければ、良い選択肢と思います。食事は、朝のビュッフェ、夜のレストランともに、工夫が必要と思います。(味、選択肢の両面)
Estada de 3 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

ERNIE

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Best in Pakse

It is the best hotel in packs say but very dated
Estada d’1 nit (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Deth

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Noisy

It was noisy from the events downstairs as well as music from the restaurant. It seem the walls are thin. Breakfast was basic, lao food and breads. Wifi was very slow and sometimes it doesn't even work.
Estada de 2 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

Jonas

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Flott hotell

Flott hotell. Litt slitt rom som bærer preg av alder. Kjempeflott bassengområde! Hyggelige ansatte som gir god service😊 anbefales!
Estada de 2 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Jagannathan, Carbondale

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice property with views of Mekong River. Friendly staff.
Estada de 2 nits (nov. 2024)

8/10, Bo

Ralf

.
Estada de 4 nits (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Anita, lake stevens

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
None
Estada de 2 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Ken, Castro Valley

Estada de 2 nits (oct. 2024)

6/10, Acceptable

Masao

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Generally, this hotel is good. But there are some points which should be iimpoved.
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Geoff

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The only issue was the smell of the room when I returned was unpleasant. Once the air conditioning started then it improved quickly
Estada de 5 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

carlton

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2024)

8/10, Bo

Jack

Estada d’1 nit (set. 2024)

8/10, Bo

Daniel

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2024)

2/10, Horrible

KIHYUN

Estada de 4 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Helge

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Bruno

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (jul. 2024)