Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Limari Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 dormitori

Suite júnior, 1 dormitori
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple executiva

Habitació triple executiva
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Double Suite Junior

Double Suite Junior
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Superior With Panoramic View

Double Room Superior With Panoramic View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Camino A Sotaqui Km 5, Ovalle, Coquimbo, 1840000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Keo Hotel - Ovalle Casino Resort
Keo Hotel - Ovalle Casino Resort
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
8.2 de 10, Molt bé, 104 opinions
Preu actual: 78 €
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional xilè sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (19 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 01 agost-01 abril
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Limari
Limari Hotel
Limari Ovalle
Limari Hotel Ovalle
Limari Hotel Hotel
Limari Hotel Ovalle
Limari Hotel Hotel Ovalle
Preguntes freqüents
Opinions: Limari Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Alejandro
Viatge en família
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendable
Alejandro
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Eduardo
30 de març de 2024
Eduardo
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Sandra
13 de febr. de 2024
Sandra
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
jose manuel
Viatge en família
30 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jose manuel
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Martina
Viatge en parella
10 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martina
10/10, Excel·lent
Patricia de Araujo
Viatge de negocis
5 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia de Araujo
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Robert
26 de gen. de 2023
Robert
Estada de 5 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Paula
1 de gen. de 2023
Paula
Estada d’1 nit (des. 2022)
4/10, Deficient
Italo
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
1a vez que falla
Italo
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Jessica
20 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jessica
Estada de 3 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
comodidad
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Germán
Viatge en grup
8 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Germán
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Claudia
6 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudia
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Patricia de Araujo
Viatge de negocis
4 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Patricia de Araujo
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Italo
28 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiempos en desayuno
Italo
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Carolina
7 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bueno
Carolina
Estada de 6 nits (febr. 2022)
2/10, Horrible
Ivan
13 de febr. de 2022
Ivan
Estada de 2 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Andre
Viatge de negocis
6 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andre
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Oscar enrique
27 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oscar enrique
Estada de 2 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Luis
Viatge en família
1 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Precio
Luis
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Cristóbal
23 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristóbal
Estada de 2 nits (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Vanessa
Viatge en família
14 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Decepción
Vanessa
Estada de 3 nits (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Rodrigo
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Gonzalo
Viatge en família
29 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gonzalo
Estada de 2 nits (jul. 2021)