Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Colombo





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 80 €
taxes i impostos inclosos
29 d’ag. - 30 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Route de Calvi, Porto Ota, Ota, 20150
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel Cala di Sole
Hôtel Cala di Sole
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 198 opinions
Preu actual: 80 €
taxes i impostos inclosos
26 d’ag. - 27 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.99 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 8.00 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Colombo Ota
Colombo Ota
Hotel Colombo Ota
Hotel Colombo Hotel
Hotel Colombo Hotel Ota
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Colombo
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Philippe
22 de juny de 2023
Philippe
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Denis
22 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Denis
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Kamel
Viatge en família
20 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kamel
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
MARINA
Viatge en família
20 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARINA
Estada d’1 nit (jul. 2021)
6/10, Acceptable
KYEONG
Viatge en grup
19 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Un séjour assez agréable et reposant
KYEONG
Estada de 6 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Camelia
20 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camelia
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Lieve
14 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel goede ligging maar kamers in zomerheel
Lieve
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une étape sympa
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
6/10, Acceptable
Mathilde
7 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pas mal, mais des améliorations sont a prévoir
Mathilde
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
jean-claude
5 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
jean-claude
Estada de 2 nits (maig 2017)
10/10, Excel·lent
guy
26 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació