R Hotel Namba Daikokucho
Hotel a Osaka i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Nipponbashi
Galeria de fotos de l’allotjament R Hotel Namba Daikokucho





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 45 €
5 de gen. - 6 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

Minn Kawaramachi Gojo Riverside
Gion
- Cuina
- Rentadora
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
10.0 de 10, Excepcional, 1 opinió
Preu actual: 89 €
25 de des. - 26 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-5-18 Shikitsuhigashi, Naniwa Ward, Osaka, Osaka, 556-0012
Sobre aquest allotjament
R Hotel Namba Daikokucho
Allotjaments similars

R Hotel Namba
R Hotel Namba
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bugaderia
9.0 de 10, Fantàstic, 194 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
R Hotel Namba Daikokucho Hotel
R Hotel Namba Daikokucho Osaka
R Hotel Namba Daikokucho Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: R Hotel Namba Daikokucho
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
9,0
Comoditats
9,4
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
16 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2025)
8/10, Bo
AIKA
3 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

AIKA
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel, Sterling Heights
Viatge en grup
2 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Leung
29 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leung
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
a
17 de nov. de 2025
a
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Ching Lam
16 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ching Lam
Estada de 3 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Sybil Yuk Yin
12 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sybil Yuk Yin
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Danny
Viatge en parella
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danny
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Andres
Viatge en parella
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andres
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Carla
Viatge en família
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carla
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaap
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaap
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIANA
Viatge en família
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIANA
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Henry En Xu
7 d’oct. de 2025
Henry En Xu
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Natsuki
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Natsuki
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Hsin yi
21 de set. de 2025
Hsin yi
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
kitamura
Viatge en grup
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kitamura
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
SIU YING
18 de set. de 2025
SIU YING
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Harris
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harris
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
takuto
Viatge en parella
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
takuto
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
KENJI
16 d’ag. de 2025
KENJI
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
tathyana oliveira
Viatge en família
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tathyana oliveira
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
TOMOYO
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
TOMOYO
Estada d’1 nit (jul. 2025)

















