Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Y‘ Rise To Hotel Itoman





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes parcials a l'oceà

Habitació doble, vistes parcials a l'oceà
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Cortines opaques
Banyera profunda
Bany privat
Banyera i dutxa independents
També et pot agradar

ANA InterContinental Manza Beach Resort by IHG
Onna
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 1.002 opinions
Preu actual: 213 €
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2431-5 Itoman, Itoman, Okinawa, 901-0361
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ryukyu Hotel & Resort Nashiro Beach
Ryukyu Hotel & Resort Nashiro Beach
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Tobogan aquàtic
9.4 de 10, Excepcional, 883 opinions
Preu actual: 207 €
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Y RISE
Y RISE HOTEL ITOMAN
Y RISE HOTEL
Y RISE ITOMAN
Y‘ Rise To Hotel Itoman Hotel
Y‘ Rise To Hotel Itoman Itoman
Y‘ Rise To Hotel Itoman Hotel Itoman
Preguntes freqüents
Opinions: Y‘ Rise To Hotel Itoman
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
29 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
eriko, 浦添
Viatge en parella
20 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
eriko
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Chikashige
4 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chikashige
Estada de 4 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
17 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
7 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)