Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament La Picholine





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes a la piscina, zona enjardinada

Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes a la piscina, zona enjardinada
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, balcó, zona enjardinada

Habitació doble o amb dos llits individuals, balcó, zona enjardinada
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Promenade De La Perriere, Nyons, Drome, 26110
Sobre aquest allotjament
La Picholine
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.29 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 10 i 13 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:30.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Picholine Hotel
Picholine Hotel Nyons
Picholine Nyons
La Picholine Nyons
La Picholine Hotel
La Picholine Nyons
La Picholine Hotel Nyons
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: La Picholine
7,2
Bo
7,8
Neteja
8,2
Ubicació
7,8
Personal i servei
7,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Sydney
6 d’ag. de 2020
Sydney
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Gilles
Viatge en família
5 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilles
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
jean marc
1 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean marc
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Petit hôtel de charme
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Picholine, Nyons
Viatge en parella
11 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Picholine
Estada de 3 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Bruno
8 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada de 2 nits (jul. 2020)
2/10, Horrible
Mouna
24 de juny de 2020
Mouna
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Franck
Viatge de negocis
21 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel de charme havre de repos
Franck
Estada de 3 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Gabriele
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schön gelegenes Gastloches familiengeführtes Hotel
Gabriele
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Emmanuel
7 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emmanuel
Estada d’1 nit (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
2 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Hélène
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Étape idéale après et avant une longue route
Hélène
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Helle
20 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helle
Estada de 7 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
8 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Jean
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean
Estada d’1 nit (oct. 2018)
4/10, Deficient
Jean-Luc
19 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ecart entre prestations annoncées et réalités.
Jean-Luc
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
philippe, port of spain
29 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Great location and welcome, Spartan rooms
philippe
Estada de 2 nits (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Jeanine
21 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeanine
2/10, Horrible
Viatger verificat
16 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel mal entretenu, respect douteux du client.
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
22 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superbe hôtel très calme
Viatger verificat
8/10, Bo
Rolando, Grenoble
22 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació