The Green Leaf Niseko Village
Diversió a pistes amb servei complet de spa i amb restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Green Leaf Niseko Village





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,6 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Corner Suite

Corner Suite
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room

Deluxe King Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Higashiyama Onsen, Niseko-cho,Abuta-gun, Niseko, Hokkaido, 048-1592
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hilton Niseko Village
Hilton Niseko Village
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 973 opinions
Preu actual: 96 €
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
- Taxa de servei: 150 JPY per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 13200 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 13:00-00:00
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 7 anys
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Green Leaf Niseko
Green Leaf Niseko Village
Green Leaf Village Hotel
Green Leaf Village Hotel Niseko
Green Leaf Village Niseko
Niseko Green Leaf
Niseko Green Leaf Village
Niseko Village
The Green Leaf Niseko Village Hotel Niseko-Cho
Green Leaf Niseko Village Resort
Green Leaf Village Resort
Green Leaf Village
The Green Leaf Niseko Village Resort
The Green Leaf Niseko Village Niseko
The Green Leaf Niseko Village Resort Niseko
Preguntes freqüents
Opinions: The Green Leaf Niseko Village
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Martin
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 3 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Seif
26 de març de 2025
Seif
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chad
Viatge en família
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chad
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
Viatge en grup
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vanessa
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanessa
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Annette
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annette
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Kitipong
Viatge de negocis, Viatge en família
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Kitipong
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kim
Viatge en parella
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim
Estada de 6 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Calvin
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Better options at the village.
Calvin
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Aaron
Viatge en parella
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Aaron
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Marc
Viatge en família
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Arturo
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Hotel OK para esquiar en Niseko
Arturo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
강추!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Angeline
Viatge en grup
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angeline
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Eva
Viatge en grup
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Eva
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
KA YAN
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KA YAN
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge en grup
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard, Vancouver
Viatge en grup
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 6 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Kam ming
3 de febr. de 2025
Kam ming
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ziv
Viatge en grup
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ziv
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
SIU PAN LEO
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SIU PAN LEO
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Natasha, North Vancouver
Viatge en grup
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natasha
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nick
29 de gen. de 2025
Nick
Estada de 5 nits (gen. 2025)