Galeria de fotos de l’allotjament Ayvaz Park Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Suite estàndard

Suite estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ayvaz Mh Ayvaz Parki Karsisi Niksar, Niksar, TOKAT PROVINCE, 60600
Sobre aquest allotjament
Ayvaz Park Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 22345
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: maig-octubre
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
AYVAZ PARK HOTEL Tokat
AYVAZ PARK Tokat
Ayvaz Park Hotel Niksar
Ayvaz Park Niksar
Ayvaz Park
Hotel Ayvaz Park Hotel Niksar
Niksar Ayvaz Park Hotel Hotel
Hotel Ayvaz Park Hotel
Ayvaz Park Hotel Hotel
Ayvaz Park Hotel Niksar
Ayvaz Park Hotel Hotel Niksar
Preguntes freqüents
Opinions: Ayvaz Park Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Ercan, Ridderkerk
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l ’allotjament i instal·lacions
Ercan
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Ibrahim Cihan
Viatge en grup
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ibrahim Cihan
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Huseyin
Viatge en família
3 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Huseyin
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Oguzhan
Viatge en grup
22 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oguzhan
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
CHARALAMPOS
31 de jul. de 2022
CHARALAMPOS
Estada de 4 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
T
9 de maig de 2022
T
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
TC Ender
17 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TC Ender
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
TC Ender
17 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TC Ender
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
samet
Viatge de negocis
15 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niksar

samet
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
HASAN
Viatge de negocis
4 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HASAN
Estada de 4 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Çok iyi
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Mahsuni
Viatge de negocis
12 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Temiz
Mahsuni
Estada de 2 nits (maig 2021)
8/10, Bo
Ufuk
Viatge en família
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ufuk
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)