Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Martini





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 72 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Viale Guglielmo Marconi, 203, Casavatore, NA, 80020
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Número de registre de l’allotjament: IT063021A1ZLOVXNXT
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Martini Naples
Hotel Martini Casavatore
Martini Casavatore
Hotel Martini Hotel
Hotel Martini Casavatore
Hotel Martini Hotel Casavatore
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Martini
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Maëlly
Viatge en grup
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maëlly
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Lee
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lee
Estada de 4 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Shadi, Laval
Viatge en família
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shadi
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Devang
Viatge en família
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Devang
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rodolfo, Alfas Del Pí
Viatge de negocis, Viatge en família
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Rodolfo
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Claudio Gabriel
Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudio Gabriel
Estada de 5 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Tamara
Viatge en família
11 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tamara
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Kenneth, Washington
Viatge en grup, Viatge en família
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Kenneth
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
DANIEL
Viatge en parella
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
DANIEL
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Kenneth, Washington
Viatge en parella, Viatge en grup
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Kenneth
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
George
Viatge en parella
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
George
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Georgios
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Georgios
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Mikael
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Mikael
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sejal
Viatge en família
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sejal
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Maria Florita
Viatge en família
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Florita
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Raffaella
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Raffaella
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommend
Daniel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
John
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Adam
Viatge en família
29 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Sapphire
Viatge en família
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sapphire
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Paolo
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paolo
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Alexia
Viatge en parella, Viatge en família
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexia
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Tommaso
Viatge en grup
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Tommaso
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Ben
Viatge en família
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great local airport hotel
Ben
Estada d’1 nit (ag. 2024)