Hotel Brick
Hotel a Naha i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja de Naminoue
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Brick





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 42 €
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, no fumadors

Habitació triple estàndard, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors, balcó (Jetted Tab)

Habitació, no fumadors, balcó (Jetted Tab)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, fumadors

Habitació triple estàndard, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

Halekulani Okinawa
Onna
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 1.566 opinions
Preu actual: 609 €
14 de jul. - 15 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-chome-12-11 Tsuji, Naha, Okinawa, 900-0037
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 2.150 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 1000 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Brick
Opinions
6,4
7,4/10
Neteja
5,6/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
KINA
25 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
KINA
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
TAKASHI
Viatge en família
15 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKASHI
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
??
Viatge en grup
18 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
??
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ryuki
Viatge en grup
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryuki
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Sze Mui
Viatge de negocis
15 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



Sze Mui
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
??
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 3 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Shimon
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Shimon
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
JD
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
JD
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
3 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
ツトム
10 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
ツトム
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
Thomas B.
13 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not recommended--poor design
Thomas B.
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Ryouta
29 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryouta
10/10, Excel·lent
Mizuki
18 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mizuki
Estada d’1 nit (set. 2022)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
General
Visitar Cervera de la MarendaVisitar Sant Llorenç de CerdansVisitar Clarmont d'AlvèrniaVisitar Parc nacional de YellowstoneVisitar Illes MalvinesVisitar CòrsegaVisitar TarassonaVisitar La PullaVisitar BermudesVisitar Argelès-sur-MerVisitar La CorunyaVisitar TerolVisitar CambodjaVisitar Castella i Lleó