Hotel Exquisit
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Theresienwiese
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Exquisit





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite (Maisonette)

Suite (Maisonette)
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Ventilador portàtil
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Un assecador de cabells
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Ventilador portàtil
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Articles de tocador de disseny
Bany privat
També et pot agradar

HYPERION Hotel München
Bogenhausen
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 479 opinions
Preu actual: 125 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Pettenkoferstr. 3, Munich, BY, 80336
Sobre aquest allotjament
Hotel Exquisit
Allotjaments similars

Hotel Condor
Hotel Condor
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
- Habitacions insonoritzades
8.0 de 10, Molt bé, 423 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 16.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 85 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Exquisit Hotel
Exquisit Hotel
Exquisit Munich
Hotel Exquisit
Hotel Exquisit Munich
Exquisit Hotel Munich
Hotel Exquisit Munich
Hotel Exquisit Hotel Munich
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Exquisit
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
2,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
13 de jul. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2020)
6/10, Acceptable
Frederick
23 de set. de 2020
Frederick
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Katja
Viatge en família
12 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Katja
Estada de 3 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Pavel
Viatge de negocis
25 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pavel
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Frank
Viatge de negocis
30 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OP Hotel
Frank
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Claudia, Freiburg
Viatge en família
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Irina
Viatge en família
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Irina
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
jiyong, 한국
Viatge en parella
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jiyong
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Clive
Viatge de negocis
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Two days in Munich
Clive
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Alexander
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada de 6 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Afaf, frankfurt
Viatge de negocis, Viatge en família
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Afaf
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
22 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Olivia
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olivia
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Michael
Viatge en grup
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Basak
10 de des. de 2019
Basak
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Henk
Viatge de negocis
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henk
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Paul Fredrik
Viatge de negocis
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Paul Fredrik
Estada d’1 nit (nov. 2019)

















