Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Restaurant Le Gruyerien





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 190 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Bany privat
Minibar
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Clos d Amont 2, Morlon, 1638
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Bulle La Gruyere
ibis Bulle La Gruyere
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 532 opinions
Preu actual: 129 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 CHF per adult i 10 CHF per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 CHF per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 2 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Minotel Gruyerien
Minotel Gruyerien Hotel
Minotel Gruyerien Hotel Morlon
Minotel Gruyerien Morlon
Restaurant Le Gruyerien Morlon
Hôtel Restaurant Le Gruyerien Hotel
Hôtel Restaurant Le Gruyerien Morlon
Hôtel Restaurant Le Gruyerien Hotel Morlon
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Restaurant Le Gruyerien
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jan
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hjemme koselig hotell
Jan
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Heather B
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heather B
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Guy
2 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A privilègier :satisfait grandement
Guy
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Benjamin
17 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
andreino
Viatge en família
25 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
andreino
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Daniel
30 d’abr. de 2023
Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Corinne
13 de març de 2022
Corinne
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Walter
25 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Walter
Estada de 3 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
27 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Dominique
11 d’ag. de 2020
Dominique
Estada de 3 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de jul. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
26 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
22 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Pierre -Olivier
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pierre -Olivier
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge de negocis
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
All good
Mark
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Cesar
Viatge en família amb nens petits
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar
Estada de 2 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Bobbie
Viatge en grup
7 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Bobbie
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
5 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)