The Anchor Hotel
Hotel de platja amb restaurant i bar
Galeria de fotos de l’allotjament The Anchor Hotel





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 91 €
taxes i impostos inclosos
8 de des. - 9 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament, planta baixa

Apartament, planta baixa
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, bany privat

Habitació doble, bany privat
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Televisió digital
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

NEW ROAD, , JOHNSHAVEN, Montrose, Scotland, DD10 0HD
Sobre aquest allotjament
The Anchor Hotel
Allotjaments similars

Hillside Hotel & Restaurant
Hillside Hotel & Restaurant
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 9 opinions
Preu actual: 110 €
taxes i impostos inclosos
8 de des. - 9 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 10.00 GBP per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Anchor Hotel Montrose
Anchor Montrose
The Anchor Hotel Hotel
The Anchor Hotel Montrose
The Anchor Hotel Hotel Montrose
Preguntes freqüents
Opinions: The Anchor Hotel
Opinions
9,6
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Maite
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Genial
Maite
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Véronique
Viatge en grup
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Véronique
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
William
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
steve
Viatge de negocis
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
steve
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Colin
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Colin
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MICHAEL
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MICHAEL
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Vicky
19 de maig de 2025
Vicky
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Anne
Viatge en parella
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Anne
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
David
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely place to visit
David
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Shirley
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Scottish Gem!
Shirley
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
joey
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
joey
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karl
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karl
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
anne
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
anne
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Emma
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Anchor hotel


Emma
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ellen
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ellen
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Christophe
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christophe
Estada d’1 nit (oct. 2024)








