Royal Grand Hotel
Hotel de platja amb 3 restaurants i bars
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Grand Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 229 €
taxes i impostos inclosos
28 de des. - 29 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 dormitori

Habitació doble Deluxe, 1 dormitori
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Un cobrellit
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

15th Street Sinkor, Tubman Boulevard, Monrovia
Sobre aquest allotjament
Royal Grand Hotel
Allotjaments similars

Mamba Point Hotel
Mamba Point Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 54 opinions
Preu actual: 229 €
taxes i impostos inclosos
28 de des. - 29 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 USD per persona.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Royal Grand Hotel Monrovia
Royal Grand Monrovia
Royal Grand Hotel Hotel
Royal Grand Hotel Monrovia
Royal Grand Hotel Hotel Monrovia
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Royal Grand Hotel
9,2
Fantàstic
8,8
Neteja
8,0
Ubicació
9,2
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
6 de nov. de 2025
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
David T.
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I recommend this place to anyone traveling to 🇱🇷
David T.
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Magdalene
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magdalene
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jamal
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jamal
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
David T.
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David T.
Estada de 5 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Charles, Alexandria
Viatge en família
2 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge de negocis
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Get lost in the bed
Paul
Estada de 6 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Tomomi
29 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomomi
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
VIESSIA MORINE
Viatge de negocis
18 de febr. de 2023
VIESSIA MORINE
Estada de 2 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Johnette
7 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johnette
10/10, Excel·lent
Mark
4 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 7 nits (juny 2022)
6/10, Acceptable
Daniel
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2021
Room for improvement
Daniel
Estada d’1 nit (set. 2021)








