Kenyalang Suite

Allotjament de 2.0 estrelles
Hotel a Miri amb aparcament gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Kenyalang Suite

Façana frontal de l'allotjament
Passadís
Suite superior | Escriptori i wifi gratuïta
Recepció
Passadís

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei d’habitacions
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat
  • Aparcament inclòs
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions

Suite familiar

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Suite superior

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 3 llits individuals

Habitació doble Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació amb dos llits individuals Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació individual Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Deluxe Double room

  • Capacitat per a 2
  • 1 Double Bed

Deluxe Single Room

  • Capacitat per a 1
  • 1 Twin Bed

Deluxe Twin room

  • Capacitat per a 2
  • 2 Twin Beds

Family Suite

  • Capacitat per a 4
  • 2 Double Beds

Triple Suite

  • Capacitat per a 3
  • 3 Twin Beds
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Lot 2133, Edward Jeli Road, off Krukop 10, Miri, Sarawak, 98000

Què hi ha als voltants

  • Complex Comercial Miri Boulevard - 18 minuts a peu - 1.5 km
  • Club de Golf de Miri - 4 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Centre Comercial Imperial - 5 minuts en cotxe - 4.0 km
  • Platja Marina - 6 minuts en cotxe - 5.1 km
  • Platja Tanjong Lobang - 9 minuts en cotxe - 9.0 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport de Miri (MYY): a 22 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Awind’s Nasi Kukus - ‬12 minuts a peu
  • ‪正记海南鸡饭 - ‬7 minuts a peu
  • ‪阿里巴巴 - ‬9 minuts a peu
  • ‪Tokyo Restaurant - ‬8 minuts a peu
  • ‪Wisma Hopoh - ‬9 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Kenyalang Suite

Aspectes destacats de l'allotjament
Kenyalang Suite t'ofereix tot el que necessites. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i ascensor
  • Allotjament lliure de fum i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
A Kenyalang Suite, totes les habitacions ofereixen avantatges com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i ampolla d'aigua gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i bidets
  • Televisors de pantalla plana de 32 polzades amb canals per satèl·lit
  • Servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i malai.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Comoditats

  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 3 plantes
  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Bidet
  • Dutxa
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 32 polzades amb canals per cable i per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Durant el registre d'entrada, els clients han de presentar un certificat en què s'acrediti la pauta completa de vaccinació contra la COVID-19.
Els clients que presentin el registre de vacunació han d'haver rebut la pauta completa de vaccinació contra la COVID-19 almenys 14 dies abans del registre d'entrada.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 5 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 50 MYR per allotjament i per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor

L’allotjament també es coneix com a

Kenyalang Suites Hotel Miri
Kenyalang Suites Miri
Kenyalang Suite Miri
Kenyalang Suite Hotel
OYO 1148 Kenyalang Suite
OYO 1148 Kenyalang Suites
Kenyalang Suite Hotel Miri
Super OYO 1148 Kenyalang Suite

Preguntes freqüents

Kenyalang Suite accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Kenyalang Suite?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Kenyalang Suite?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Kenyalang Suite?

Registre de sortida: migdia.

Opinions: Kenyalang Suite

Opinions

7,4

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 8 de 39 opinions
Puntuació 8: Bo. 15 de 39 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 12 de 39 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 39 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 39 opinions

7,6/10

Neteja

8,0/10

Personal i servei

6,6/10

Comoditats

6,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

4,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Andrea

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Augustine abong

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2023)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2021)

2/10, Horrible

Pengiran Jermmy

Què no li ha agradat: Personal i servei
I ask for refund .they didn't give me the refund .they put me as no show that cost me around 129 AUD
Estada de 6 nits (des. 2021)

10/10, Excel·lent

Nurhazliani

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

My favourite hotel

Excellent..Very recommended
Estada d’1 nit (abr. 2020)

10/10, Excel·lent

Nurhazliani

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

My favourite hotel

Excellent..So recomended
Estada d’1 nit (abr. 2020)

10/10, Excel·lent

Nurhazliani

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

One of my favourite place to stay...

i dont know what to say..because for me this hotel is ok n im just in the wrong time and situation..Im stuck in miri because of the covid19 n lockdown issue..my flight back to kl cancel and i was asked to quarantine myself in the place where I was staying ... at the start of my stay at the meritz hotel for 1 weeks but I had to move out and look for another hotel because they had closed their hotel due to covid19 issue and I had to find a hotel that was still operating and at that time only dragon hotel is still open ... but in limited circumstances ..then i have to move out frm dragon hotel because that hotel use for kkm staff for quarintine people..then i find hongkong hotel still operation so im stay here for a while and after that same situation i have to face..so i try call kenyalang suites and asked if they accept people from others hotel to stay there and when they said yes i move out from hk hotel and stay here until i can fly back to kl.. so it would be unfair for me to comment on this hotel in the face of global issues such as the corona virus issue and I believe hotel management is also unable to do anything go wrong them ... but yes kenyalang suites is the one of my fevourite hotel beside mega,meritz,nur hotel and to me everything in this hotel is so good and perfect ..😉
Estada d’1 nit (abr. 2020)

6/10, Acceptable

Kenny

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
The Aircond in the room not cool at the afternoon..the tv channel is litter bit choice also..plz update it
Estada de 2 nits (febr. 2020)

10/10, Excel·lent

Mohamed

Estada d’1 nit (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Mohamed

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hotel mudah dicari, parking kereta lebih selamat,jauh dari persekitaran yg bising boleh tidur lena, lift ada disediakan, keadaan bilik luas dan sangat selesa untuk 4 org tetamu dalam 1 bilik, tandas dalam keadaan bersih..dan aircond tip top sejukkkk.. :)
Estada d’1 nit (set. 2019)

8/10, Bo

Eddie

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I like the cleaniness I dont like the tv channel...suppose to have more channel to watch.
Estada d’1 nit (ag. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Good Good Good
Estada de 2 nits (ag. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Estada de 2 nits (jul. 2019)

8/10, Bo

mohamad azlan

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

review

the room is spacious, but to maintain the cleanliness, definitely need an improvement as room 201 is rarely been used by the guests and please do knock the door before entering the room, thanks housekeeping :)
Estada d’1 nit (març 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Elevator was broken. No mineral water in the room. But plenty of parking.
Estada de 2 nits (març 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

No comment
Estada d’1 nit (gen. 2019)

8/10, Bo

George

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Quiet place to stay. Cheap and clean. Near to supermarket and food stall. Should have a hotel canteen too or cafeteria.
Estada de 4 nits (nov. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ok. nice. good to stay
Estada d’1 nit (nov. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (nov. 2018)

4/10, Deficient

BK, KL

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Good location

Ridiculously small bathroom, no place to hang towel, poor internet connection, toiletries not there when we check in.
Estada de 2 nits (juny 2018)