hotelF1 Marseille Provence (rénové)
Hotel a Les Pennes-Mirabeau amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament hotelF1 Marseille Provence (rénové)





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 48 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble, bany privat (Cabrio)

Habitació, 1 llit doble, bany privat (Cabrio)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació (Tandem)

Habitació (Tandem)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
12 Banys
Productes de neteja ecològics
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble (Side Car)

Habitació, 1 llit doble (Side Car)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
12 Banys
Productes de neteja ecològics
Televisió digital
Escriptori
També et pot agradar

Residhotel Vieux Port
Port antic de Marsella
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
- Serveis per a empreses
7.8 de 10, Bé, 846 opinions
Preu actual: 96 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Le Petit Péage, RN 543, Les Pennes-Mirabeau, 13170
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotelf1 Marseille Plan De Campagne N°1 (Rénové)
Hotelf1 Marseille Plan De Campagne N°1 (Rénové)
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.0 de 10, Molt bé, 28 opinions
Preu actual: 56 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.05 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5.90 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús de tovalloles: 3.50 EUR per persona per estada (si ho prefereixen, els clients poden portar les seves).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Tots els clients han de presentar un passaport vàlid. L'allotjament només accepta aquesta forma d'identificació.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
hotelF1 Marseille Plan Campagne No. 2
hotelF1 Marseille Plan Campagne No. 2 Hotel Les Pennes-Mirabeau
hotelF1 Marseille Plan Campagne No. 2 Hotel
hotelF1 Marseille Plan Campagne No. 2 Les Pennes-Mirabeau
hotelF1 Marseille Plan Campagne N.2 Hotel Les Pennes-Mirabeau
hotelF1 Marseille Plan Campagne N.2 Hotel
hotelF1 Marseille Plan Campagne N.2 Les Pennes-Mirabeau
hotelF1 Marseille Plan Campagne N.2
hotelF1 Marseille Plan de Campagne No. 2
hotelF1 Marseille Plan Campagne N.2 Hotel
Hotel hotelF1 Marseille Plan de Campagne N.2 Les Pennes-Mirabeau
hotelF1 Marseille Plan de Campagne No. 2
hotelF1 Marseille Plan Campagne N.2 Hotel Les Pennes-Mirabeau
hotelF1 Marseille Plan Campagne N.2 Les Pennes-Mirabeau
hotelF1 Marseille Plan Campagne N.2
Les Pennes-Mirabeau hotelF1 Marseille Plan de Campagne N.2 Hotel
Hotel hotelF1 Marseille Plan de Campagne N.2
hotelF1 Marseille Plan Campagne N.2 Hotel
hotelF1 Marseille Plan Campagne N.2
hotelF1 Marseille Plan de Campagne No. 2
hotelF1 Marseille Plan Campagne N.2 Hotel Les Pennes-Mirabeau
hotelF1 Marseille Plan Campagne N.2 Les Pennes-Mirabeau
Hotel hotelF1 Marseille Plan de Campagne N.2 Les Pennes-Mirabeau
Les Pennes-Mirabeau hotelF1 Marseille Plan de Campagne N.2 Hotel
Hotel hotelF1 Marseille Plan de Campagne N.2
hotelF1 Marseille Plan de Campagne N.2 Les Pennes-Mirabeau
Preguntes freqüents
Opinions: hotelF1 Marseille Provence (rénové)
Opinions
6,2
6,4/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
5,6/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Mehdi
30 d’abr. de 2025
Mehdi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Naim
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naim
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Naim
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Naim
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jérôme
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jérôme
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Laurence
Viatge en família
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Laurence
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Yahia
7 de febr. de 2025
Yahia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
milhoud
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
milhoud
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Abdelaziz
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdelaziz
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
manel
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
manel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
dekon
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
dekon
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Iskander
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top
Iskander
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Hàmid
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hàmid
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
M
7 de des. de 2024
M
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Eric
Viatge de negocis
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fait le job
Eric
Estada de 5 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
nadia
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel de passage
nadia
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Harlan
Viatge en parella
3 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harlan
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Pinto
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pinto
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Valérie
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valérie
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
claire
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
De la chambre et des sanitaires
claire
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Nadir
19 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nadir
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2024)