Riad Abaka by Ghali
Riad amb servei complet de spa i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 5 minuts a peu de Jemaa el-Fnaa
Galeria de fotos de l’allotjament Riad Abaka by Ghali





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 12 de 12 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

21, Derb Roukni, Médina, Marrakech, 40000
Sobre aquest allotjament
Riad Abaka by Ghali
Allotjaments similars

Riad Almisk
Riad Almisk
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
9.8 de 10, Excepcional, 257 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.85 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20 EUR per habitació només l'anada.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 5 EUR per nit (a 500 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
L’allotjament també es coneix com a
Abaka Marrakech
Riad Abaka
Riad Abaka Marrakech
Abaka By Ghali Marrakech
Riad Abaka by Ghali Riad
Riad Abaka by Ghali Marrakech
Riad Abaka by Ghali Riad Marrakech
Riad Abaka
Riad Abaka by Ghali Riad
Riad Abaka by Ghali Marrakech
Riad Abaka by Ghali Riad Marrakech
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Riad Abaka by Ghali
8,2
Molt bo
8,6
Neteja
8,2
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
SANDRA HELENA
Viatge en família
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfatorio
SANDRA HELENA
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kristel Nica
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristel Nica
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Arbjola
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Arbjola
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Indi
Viatge en parella
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Indi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
alicia
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une bonne découverte
alicia
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Munsif
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Munsif
10/10, Excel·lent
Hiroto
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
マラケシュ家族旅行




Hiroto
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Marine
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marine
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ebrima
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ebrima
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Saran
Viatge en grup
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Saran
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Sabrina
Viatge en família
29 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Riad très agréable
Sabrina
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge en grup
4 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Della
Viatge en grup
2 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Della
Estada de 4 nits (març 2023)
8/10, Bo
Morad
Viatge en família
31 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Morad
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommended
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
9 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
8 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
Don gustavo
7 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peor experiencia de nuestra vida, trato vejatorio
Don gustavo
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendable pero deben actualizar imagenes
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Christiane, Bonn
Viatge en parella
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Christiane
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Pierry
1 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierry
Estada de 4 nits (febr. 2019)








