THE 1O1 OJ Malang

Allotjament de 4.5 estrelles
Hotel de luxe amb un gimnàs i una terrassa superior

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament THE 1O1 OJ Malang

S'hi serveixen plats de cuina asiàtica
Minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori
Vestíbul
S'hi serveixen plats de cuina asiàtica
Minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori

Opinions

8,4 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Bar
  • Piscina
  • Aparcament disponible
  • Esmorzar disponible
  • Gimnàs
  • Servei d’habitacions

Opcions d’habitació

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jl. Dr. Cipto No. 11 Malang, Malang, East Java, 65111

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial MOG Mall Olympic Garden - 2 minuts en cotxe - 2.1 km
  • Alun-Alun de la Ciutat - 3 minuts en cotxe - 2.4 km
  • Universitas Negeri Malang - 4 minuts en cotxe - 2.7 km
  • Plaça de la Ciutat de Malang - 4 minuts en cotxe - 3.0 km
  • Universitat Brawijaya - 4 minuts en cotxe - 3.3 km

Com moure’s per la zona

  • Malang Train Station: 16 min a peu
  • Estació de Blimbing: 10 min en cotxe
  • Aeroport de Malang-Abdul Rachman Saleh (MLG): a 25 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Warung Lamongan Cak Rie - ‬10 minuts a peu
  • ‪Bakso Bakar Pak Man - ‬3 minuts a peu
  • ‪Puthu Lanang khas Malang - ‬3 minuts a peu
  • ‪Starbucks - ‬7 minuts a peu
  • ‪Sara Traditional Cookies - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

THE 1O1 OJ Malang

Hotel de luxe a Klojen
A THE 1O1 OJ Malang t'esperen un servei de connexió amb l'aeroport, un bar al costat de la piscina i una terrassa superior. Regala't un massatge o algun altre servei de l'spa. El restaurant de les instal·lacions, Pandanwangi Restaurant, ofereix cuina asiàtica. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb botigues a les instal·lacions i una cafeteria.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Una piscina coberta
  • Esmorzar preparat al moment (de pagament), registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
  • Televisió al vestíbul, botiga de regals o quiosc i magatzem d'equipatge
  • Servei de consergeria, servei de recepció obert les 24 hores i premsa gratuïta al vestíbul
Característiques de l'habitació
Totes 129 habitacions ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i llars de foc, així com altres avantatges, per exemple, aire condicionat i barnussos.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen bidets i assecadors de cabells
  • Televisors amb canals per cable
  • Frigorífics, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport des de o fins a l'aeroport disponible
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Cada dia esmorzar a la carta de pagament disponible: 100.000 IDR per adult i entre 100.000 IDR per nens
  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Pandanwangi Restaurant

Activitats

  • Compres
  • Gimnàs
  • Piscina coberta
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Frigorífic a l'habitació
  • Piscina coberta
  • Servei de cangur o de cura d'infants

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Espai per a conferències

Exterior

  • Terrassa superior

Spa

  • Massatge

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 12 plantes
  • Llar de foc al vestíbul
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Bidet

Entreteniment

  • Televisor amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Llar de foc
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar a la carta: 100000 IDR per adult i 100000 IDR per nen (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.

L’allotjament també es coneix com a

Best Western Oj
Best Western Oj Hotel
Best Western Oj Hotel Malang
Best Western Oj Malang
Hotel Oj
Oj Hotel
Oj Hotel Best Western
OJ Hotel Malang
OJ Malang
THE 1O1 Malang OJ
THE 1O1 OJ Malang Hotel
THE 1O1 OJ Malang Malang
THE 1O1 OJ Malang Hotel Malang

Preguntes freqüents

THE 1O1 OJ Malang té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta.

THE 1O1 OJ Malang accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a THE 1O1 OJ Malang?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a THE 1O1 OJ Malang?

Registre de sortida: migdia.

On es troba THE 1O1 OJ Malang?

Aquest hotel de luxe es troba a Klojen i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Hospital General Lavalette, Alun-Alun Tugu Malang i Brawijaya Edupark. Ajuntament i Parc de Recreació de la Ciutat també són a menys de 2 km. Malang Train Station és a 16 min a peu.

Opinions: THE 1O1 OJ Malang

Opinions

8,4

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 10 de 29 opinions
Puntuació 8: Bo. 14 de 29 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 29 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 29 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 29 opinions

8,8/10

Neteja

8,2/10

Personal i servei

8,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

6/10, Acceptable

Suwarno

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel yg bersih

Cukup baik. Bersih pelayanan bagus.

8/10, Bo

peter

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good place to stay in Malang

Good modern hotel in convenient location near city centre. Only possible downside is that breakfast has limited range for Western taste. It seems strange the only fresh fruit available pappay, watermelon and melon, but none of the mangos or pineapple on sale on the streets nearby. Roof restaurant has view over city, food OK, option for non smoking is only with questionable live music

10/10, Excel·lent

jefriyanto

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel yang menyenangkan

Saya sudah 2x menginap di sini..lokasinya premium dan kamarnya luas

6/10, Acceptable

Ms Rahman, Singapore

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Nice hotel but lacking of good facilities

I had 4 days 3 nites stayed with 3 rooms booked with my elderly parents and my 29yr old son. The rooms were good and clean. However, we were not quite happy on our arrival. Having travelled almost 3 hrs from Singapore to Malang (delayed in Spore for an hour) and travelled by road for another 3 hrs, no one at the Hotel help us with our baggage, No porter was available and no one helped us to unload the baggages including wheelchair. My friends in Malang had to help us down. I had to stepped into the Lobby myself and ask the Front desk where are their staff. They apologised frantically and got on to assist with our baggage after being questioned. There was only one welcome drinks in one of the rooms but there wasn't any on the other two rooms. I don't understand why. My son and I are gym enthusiasts and find out later that night that the Gym equipment was not working at all . The thread mill was faulty, the weight machine wire burst and was not in maintain and secured properly. It could have hurt my son or other guests if this continue to happen. The dinner we had at the SkytowerRestaurant and the Buffet breakfast was disappointing as the food was not to my expectation. The only decent meal or dish I had was the Omelette, at least it was hot to eat. Others were not kept warm and even the coffee was cold. We had to tell them to warm the coffee before serving.

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great Hotel

Great Hotel with very high standards of service. The rooftop terrace is great for having a drink of have a meal with a stunning view of the city. The room was clean and modern. Shower was nice with good hot water.

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

The hotel is very much within every facility

Very comfortable and homely feeling place.We have worth of our money

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Best business hotel in Malang

Very clean and comfortable rooms. Polite and friendly staff. The sky room on rooftop is unique and a must-try. Serves very good dim sum and banana fritters. Best value for quality. Very well managed overall. Ask for a room for 5th floor if you want a lounge area outside of your room. We stay here every time and will come back for sure.

10/10, Excel·lent

Bilal, United Arab Emirates.

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent Hotel.

Staff are very helpful and friendly. Always smile. Very fast check in and check out. Rooms are spacious. Beds big and comfy. Breakfast has more variety but not suitable for foreigners as it's only Indonesian food. Location is good. Massage is very bad not recommended.

8/10, Bo

Sri, palembang

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel chain langganan kami

Kami menginap di hotel ini selama 3 hari dengan membooking dua kamar yang bersebelahan. Saya, Suami, 3 anak gadis (10,8,2) dan Ibu saya. Kami menghendaki kamar yang memiliki connecting tp tidak tersedia, tapi kami tidak mempermasalahkan itu karena sebenarnya kami menghabiskan waktu di Batu dan berfikir Malang dan Batu adalah kota yang sama. Pemilihan hotel ini juga karena sebelumnya kami pernah menginap di Best Western lainnya, sehingga kami tahu sehingga kami tahu standar pelayanannya. Makanan untuk breakfast bervariasi dan kami cukup puas. Lokasinya menurut kami tidak dekat dengan keramaian sehingga sedikit sulit bila ingin mencari tempat makan. Berhubung kami hanya menginap saja dan beraktivitas selama tiga hari tersebut di Batu, kami tidak mempermasalahkannya. Overall, kami menyukai standar pelayanan Best Western.

8/10, Bo

Sin, Denpasar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Friendly Staff & clean hotel

I was staying with my family, on leisure trip Staff were quite friendly. the best part of the hotel was the room cleanliness & comfort. Things that need to be improved : Afternoon tea was very poor, water at the pool was not crystal clear (not enough pool towels), breakfast variety (please fix the chicken noodles it was terrible) Overall we enjoyed stay at this hotel .

8/10, Bo

Sri, palembang

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel dengan pelayanan yang memuaskan

Pengalaman yang menyenangkan selama stay di hotel ini. Kami tidak begitu mengetahui area disekitar hotel, karena hanya menggunakan hotel untuk istirahat.

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

10/10, Excel·lent

Richard, Ventura California

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Newer Hotel with Great Breakfast

Excellent Indonesian Breakfast! Will return just for it!

6/10, Acceptable

Karin, Stockholm

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
De skulle hjälpa oss med taxi till flygplatsen, trots att vi frågade vid tre olika tillfällen fanns det ingen taxi sen när vi skulle åka. Dålig service! Takbaren höll livekonsert hela kvällen, gick inte att sova när man hade rum högt upp.

8/10, Bo

kiem, Surabaya

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Verry Recomended

Interesting... I will come back if i go to malang.

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

2/10, Horrible

Richard

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

What a hotel

reservation handle poorly check in process wasnot smooth room smell bad room floor dirty tv poor signal and bad channel arrangement bed linen patched take a long time to have warm water in the shower with low pressure towel quality not good food at breakfast not value for money change the musician at sky lounge Big twin bed with good matrass n pillow room nicely setup and ambiance were good ac great good location staff friendly, smile and try to help

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Perfect for a one night stay

Security very helpful and friendly. From the roof you have a great view!

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice hotel staffs.

I requested to arrange some tour, which was not successful, but they worked hard it.

8/10, Bo

Dina HUTabarat, PONDok GEde BEkasi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

HOTEL dekat dengan PUSAT KOTA

PENgalaman yg tdk dpt kami (rombongan) lupakan , kami diijinkan melakukan IBADah malam tahun baru di Area SMoking lt 5 walaupun suasana ribut dari lt 11, THanks to marketing OJ BW. HOTEl ini akan saya kunjungi lagi dan direkomendasikan ke teman2. KAMI menginap 3 malam dan memakai 4 kmr

8/10, Bo

Regina, Jakarta

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Hotel keluarga dengan pelayanan yang ramah

Pelayanan staf yang memuaskan. Kamar mandi sangat kecil. Menu sarapan yag kurang bervariatif dengan rasa yang kurang. Tempat parkir yang sangat memadai. Lokasi dekat ke pusat kota.

10/10, Excel·lent

Bar, Portland, Oregon USA

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Yes is the "BEST WESTERN" style hotel.

Service by all staff is excellent with attention to details. Facilities are modern, clean, and priced right.

8/10, Bo

Noor, Surabaya, East Java, Indonesia.

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

The hotel comfortness

We really enjoy to stay in OJ Hotel because of: Cleanliness of room/hotel Quality of service Hotel amenities Hotel location

8/10, Bo

Bobby, Banjarmasin

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Kecewa pelayanan Hotel Best Western OJ Malang

Seharusnya sudah termasuk Sarapan pagi tapi kami dikatakan tidak dapat, setelah kami bisa menunjukkan bukti baru diganti dengan kotakan tapi pada keesokan harinya ( terlambat, yg kami butuhkan pada hari H karena karena ada acara di hotel Gajahmada akhirnya kami harus keluar untuk mencari sarapan pagi. Dan ketika Check Out bukti Open Credit Card kami tidak dikembalikan atau dirobek sebagai bukti dibatalkan, dengan alasan tidak ketemu.

8/10, Bo

Kym, Canberra; Australia

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great value hotel

This hotel has large, spacious rooms that are clean and have all the features you would expect from a much more expensive place: large tv; free wifi; minibar; good bathroom and a big comfortable bed. The staff are friendly, helpful and speak good English. I felt they went out of their way to make my stay pleasant and seemed to have a genuine personal interest in making sure I had a good time. This extended to all staff: front desk; supervisors; even the friendly security guys outside The staff were able to organise a car and driver at relatively short notice to take me to see Mt Bromo - which was the main reason for my visit to Malang. The hotel has a modest and pleasant under cover swimming pool. The location is fine - only a couple of minutes by taxi from the railway station and only slightly more than that to the two main shopping malls. My only comment is that the service in the very popular 12th floor Skybar could be smartened up a bit.