Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Restaurant Passmann





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Volmestraße 83, Luedenscheid, 58515
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es poden sol·licitar bressols per un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Hotel Restaurant Passmann Luedenscheid
Hotel Hotel Restaurant Passmann
Hotel Restaurant Passmann Luedenscheid
Restaurant Passmann Luedenscheid
Luedenscheid Hotel Restaurant Passmann Hotel
Restaurant Passmann
Restaurant Passmann
Restaurant Passmann
Hotel Restaurant Passmann Hotel
Hotel Restaurant Passmann Luedenscheid
Hotel Restaurant Passmann Hotel Luedenscheid
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Restaurant Passmann
Opinions
8,2
Molt bo
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
10 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Wolfgang
Viatge en parella
25 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wolfgang
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Tanja
Viatge en parella
20 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tanja
Estada de 3 nits (juny 2022)
4/10, Deficient
Emanuela
28 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emanuela
Estada de 3 nits (set. 2020)
4/10, Deficient
Andreas
29 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
J, Biberach
Viatge de negocis
3 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
J
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Gisela
Viatge en família
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gisela
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Ralf
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top Restaurant und super Frühstück
Ralf
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Zdenek
5 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zdenek
Estada de 2 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Jean Pierre
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
hotel sans restaurant
Jean Pierre
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
11 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)